Miksi minulla on nälkä?

Menen aamulla kokeisiin, enkä saa syödä kahteentoista tuntiin.
Miksi minulla on kolmen tunnin jälkeen nyt jo nälkä, vaikka normaalisti en syö enää tähän aikaan juuri mitään, eikä nälkä vaivaa yhtään?

Avainsanat: ravinnotta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 23:58

nyt kun tiedät ettet saa syödä, niin mielesi tekee syötävää, mutta nälkä sinulla tuskin on , jos olet syönyt kuitenkin...älä sure, nimittäs minä olen sammanlainen heti kun tiedän et ei saa laittaa mitään suuhun niin on huutava nälkä, vaikka oisinkin just syönyt....ja aamulla sitten jo suoletkin huutaa, et onks kurkku katki, kun ei tuu ruokaa...ei helppoo ei...mutta mene nukumaan ja nää oikein kunnon ruoka unia...hyviä öitä kaikil napsulaisil, minun simmut menee jo pilkil ja unimasa oottaa hiekansa kans tuol makkaris...koht lähtee mualles, kun luule et en menekäs treffeil hänen kans..joten unosia suloisia kaikille....

Kysyjän kommentti

Noinhan se menee. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 22:39

No se on niin ,että kun et saa syödä niin halut silloin kasvavat, eli kaikki mikä on kiellettyä tulee mieluisaksi, eikö vain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:59

Et varmaankaan saa edes juoda, juominen auttaisi. Ajattele, että mahahapot ne vain siellä kurnii, ei sen kummempaa. Sitten kun vatsasi huomaa, että ruokaa ei tulekaan, niin nälkä menee ohi. Nukkumaan mennessäsi unohdat koko nälän. Hyvää yötä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 23:02

Minulla ainakin on se että jos tiedän että en saa syödä niin näkähän se tulee, sama juttu jos tietää hiustenvärjäys tilanteessa ettei saa mielellään koskea päähän niin johan alkaa kutittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 00:01

sitä mitä ei saa, sitä halajaa eniten. Lue matelijain kuvastoa, tepsii mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 02:32

Tuttu tilanne. Kun et saa syödä sinulla on nälkä ja kun saisit et kiinnitä siihen mitään huomiota. Aivojen toiminnasta johtuva normaalitilanne useimmilla ihmisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 06:42

luulet vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:29

Minulla ollut nälkä koko ikäni,ehkä siksi olen hoikka.ei ole ylipainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:49

Puhtaasti psykologinen juttu. jos lakkaa ajattelemasta, että nyt en saa syödä ja keskittyy muihin asioihin, ei nälkäkään vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:03

Pelkkää mielitekoa vaan,jos et saa juuri nyt syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 10:16

Eikö edes vettä saa juoda, se auttais pahimpaan nälän tunteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:51

joo näin oli minullakin kun en ollut saanut syödä 12 tuntiin ennen kokeisiin menoa. mutta jos vaikka sinä jännität niitä kokeita ja tunnet sen nälän tunteena. kyllä minä olen ainakin vettä saanut silti ottaa ja myös lääkkeet. olen sen nimittäin kysynyt valmiiksi. se osataan huomioida että aamulääkkeet täytyy silti minun ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:34

Nälän tunne tulee siitä, kun suolen seinämät hankaa toisiaan ruoan puutteessa. Koulussa näin opetettiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 14:00

Ei mikään hyvä neuvo mutta tupakka auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:41

Energiavaje.