Osaatko leikata oman tukkasi vai käytkö kampaajalla tai parturilla ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 22:20

Itse minä etuhiuksiini sipulin teen, mutta kampaajani ei oikein pidä siitä. Minä en taas pidä kampaajani leikkamista etuhiuksistani. Mutta toimeen tullaan silti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 22:15

En tosiaankaan osaa! Käyn siis parturi-kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 22:25

No yleensä otsatukkani leikkailen itse mutta muuten annan mieheni leikata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:27

Luotan täysin ammattilaisen hommaan ja onhan kampaajan hiustenpesu ihana toimenpide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:29

Ai niin parturissa, ei ei mulla on niin helppo kampaus ,ettei tartte kuin hyvä kone ja antaa mernnä juurta jaksain ja hyvä tulee, ainut on, että kasvojen pesu pidentynyt ja siihen on sitten paneuduttava toisella lailla!!!!!!!
Jos sanon selviän omin käsin onneen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:30

kyllä käyn , enkä jaksais noit harmait iteksii peitel, joten onneksi meillä niitä on kaksin kappalin , kun on tytär ja veljen tytär, joka tuleekin tänne kotia leikkelee ja laittaan hiuksiamme, minu ja mieheni siis...mutta nyt ylihuomen tyttären kampaamoon mennään...ja leikkaukset ja minul värit joita on kahta eri väriä...en nyt tiedä minkähän väriseksi tytär tän kuontalon sit laittaa, kun saa käyttää ihan omaa luovaa kykyään tähän päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:31

Äiti yleensä leikkaa, mutta ensi lauantaina olen kyllä menossa parturiin. Ei tule käytyä usein, halvemmaksi tulee kun kotona leikkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 22:41

En ole kokeillut, tuskin onnistuisi. Kolme vuotta vanhempi siskoni on kampaaja. Leikkasi viime kesään asti hiukseni, mutta nyt olen käynyt paikallisella kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 23:09

Joskus leikkelen itse, joskus kaveri ja toisinaan käyn kampaajalla. Riippuu kuinka vaikean leikkauksen haluan :) Erityistilaisuuksiin esim ennen juhlia käyn kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 00:02

2x vuodessa kampaajalla, välileikot ja värit itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 00:36

Juu, paristi vuodessa leikkaan otsan ja korvain takaa ja ... meen parturiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 02:36

Mulla on parturinkone, jossa terät joka lähtöön. Parran ja viksien siistimiset onnistuu myös. Ei tuota nyt kyllä niin kauheasti tällä hetkellä olekkaan jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 06:44

en osaa, mun sisko leikkasi mun hiukset viimeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 07:55

Minulla käy kampaaja kotona laittamassa hiukseni, on vanha ystävättäreni, mieheni takatukan ajelen kyllä ei tarvitse löytäpalkkiota kenellekään maksaa, ja etutukkaa hänellä ei enää olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:22

Hiukseni ovat luonnonkiharat eikä edes kaikki kampaajat osaa sitä kunnolla leikata, saati itse.
Käyn n. neljän viikon välein kampaajalla, seuraava kerta huomisaamuna. Pitkään käyttämäni tosi taitava kampaaja lopetti liikkeensä ja on vaikeata löytää edes kohtuullisen hyvää kampaajaa. Kun menee ensimmäisen kerran asiakkaaksi, tekevät kyllä hyvää työtä ja kuuntelevat asiakasta mutta sitten "ote lipsuu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:31

Osaan en ole käynyt parturissa 88 vuoden jälkeen.Leikkaan tukan itse,tai välillä Vaimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 09:10

En syö kampaajan leipää, elikkä käyn vakikampaajalla, paitsi matkoilla ollessa mielenkiinnosta käyn paikallisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 10:04

Otsatukkaani nirhin nuorena ollessain, mutta kyllä kampaaja on saanut hoitaa asian nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:05

Osaan leikata.Minulla on pitkät hiukset ja laitan ne itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:19

En uskalla ottaa riskiä vaan annan ammatilaisen hoidettavaksi nuo pääasiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 10:55

Aina ite, jo yli 20 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 11:54

Kampaajalla käyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:08

En osaa siksi lähden tänään iltapäivalla hiusten leikkaukseen parturiin. mieheni kyllä leikkaa itse hiuksensa kun pitää sänkeä.se on helppo kuulemma sillon leikata parturikoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:31

kyllä se tuo mun työkaveri huolehtii leikkauksestani, milloin sit ehdin leikkauttaa. itse useimmiten huolehdin tyvi värin laitosta kotona. kun "eihän suutarin lapsella ole kenkiä" ja aikaa ei yleensä ole oman hiuksen laitolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 14:01

Otsatukkaa tulee välillä nyrhittyä leikkuukertojen välillä. Mutta kyllä se muoto on haettava kampaajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 15:28

Erittäin harvoin parturissa, on leikkaajia tuttavien joukossa ihan tarpeeksi ja hyviä sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:42

Kerran kuussa parturissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:54

Kahden kuukauden välein kampaajalla. Milloin leikataan, milloin värjätään. Ennen värjäsin itse, nykyään olen niin laiska, etten viitsi ruveta siihen hommaan. Ja olen löytänyt hyvän kampaajan, joka lukee ajatuksiani, joten miksi en kävisi siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 20:02

Käyn kampaajalla 5-6 viikon välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:14

Ainoastaan otsahiukset leikkaan itse.Muute sit kampaajal,ku alkaa olee rasittavan pitkät eli joutuu pistää yöks kiinni ettei aamul ois kaamees takus.Viimeeks just enne pääsiäis pyhiä kävin leikkuuttaas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2009 - 11:48

Leikkaan itse hiukseni, en sinäänsä mikään hyvä ole, mutta otsatukkaa lyhennän ja latvojakin välillä. ^.^