mitäs tarkoittaa mielestäsi NOKKELA ? onkos napsussa nokkelia ihmisiä ?

Avainsanat: nokkela

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 19:52

mielestäni olen aikas nokkela, kun vetelin hetkessä kaiteisiin petsit ja nyt ootan huomisat jota saan uuden kerroksen ja sit se on valmis..joten nokkelasti tein maalaus homman...omasta mielestäni...

Lisätty: 13.05.2009 - 20:05

ahaa et nopea älyinen juu älyä tuos maalaus hommas tarviski, kun piti hokat kokoajan missä on valumia..juu ollaan ollaan nopsa älyssii ja kätisii..ainakin maalaushommis.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 19:55

nokkela = nopeaälyinen

omasta mielestämme nokkelia ollaan kaikki, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 20:15

Minä itse olen käyttänyt nokkela-sanaa kun puhun kekseliäästä henkilöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 20:19

Nokkelia onko heitä?On, on,Napsu tulvillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 20:32

Tekee nopeasti (eli nokkelasti) kaiken. Ja on sellanen välkky ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 21:04

Tietyissä asioissa ainakin olen suhteellisen nokkela.Kyllä täältä varmasti löytyy nokkelia ihmisiä kasakaupalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 21:54

Eipä saa sekoittaa sukkelaa ja nokkelaa ! Olen nokkela, kun huomasin sen ja vastaan siis sukkelasti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 23:33

Nokkela en ehkä ole,vaikkakin älykkyysosamääräni oli viimeksi testissä 124 ja sitä pidetään käsittääkseni todella hyvänä.
Nokkeluus on mielestäni ennemminkin hyvä muistisuutta, jolloin muistaa pikaisesti tunnetut letkautukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 00:09

mieleltään kekseliäs, hoksaavainen ja etevä, toki täällä niitä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:38

Hmmm... nokkela on sellainen joka keksii erilaisia ratkaisuja nopeasti. Taitava taas selviytyy kädentaitoa vaativista jutuista helpommin kuin joku muu.
Nokkela ei välttämättä ole älykäs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 10:18

Pidän itseäni nokkelana,koska hoksottimeni toimivat nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:38

Napsussa on vain vähän nokkelia ihmisiä, anonyymeissa sitäkin enemmän! Öhöm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:19

Nopea on minun mielestäni nokkela, tai joka oivaltaa jonkun asian nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 16:49

Nokkela voi olla myös vikkelä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 23:34

sukkelia vastauksia nokkelilta napsuttelijoilta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:39

Sanavalmis ja osittain myös taitava, näin lyhyesti.
Joku voi myös nokkelasti kopioida muiden vastaukset ja pitää sitä juttua nokkelana.