Mikä meikkivoide tai puikko tai joku peittää parhaiten ja pysyy?

Naamassani on pari haavaa ja haluan ne piiloon, tärkeä juttu tulossa. Peittävintä haen ja olisi kiva jos löytyis joistain tavallisista kaupoista. Mousset ja kaikki kelpaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 15:54

Joe Blasco:
www.cosme.fi/pd.php?p=1805

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 16:36

L'Orealin True Match. Sen nimeen olen vannonut vuosikaudet eikä ole pettänyt silloin kun iho pitää saada "mallinukkemaiseksi". Saatavissa kaikista marketeista jopa Tarjoustalosta. Ja hintakin on kohtuullinen vähän yli kympin riippuen kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 16:39

Mun mielestä Gemeyn Non Stop -peitepuikko on ollut tosi hyvää. Peittää ja pysyy. Mitä tahansa peiteväriä laitatkin, niin lopuksi painele puuteri kasvoille (älä vedä sitä vippaa naamaa pitkin). Pysyy ja peittää paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 16:45

Minä ainakin käytän maybellinen dream matte moussea.
Tasainen ja hyvin peittävä meikkivoide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:42

Joe Blasco

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 18:14

Joe Blascon meikkipohja, maksaa jotain 40 € mutta on todella riittoisa ja hintansa väärti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 23:14

Max factorin meikkivoide puikko :) se on aika rasvanen mutta peittävä... itselläni toimii todellla hyvin sillä ihoni on aika kuiva. siihen vähän puuteria päälle niin avot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:25

Ymmärtääkseni Joe Blasco on hyvä, en ole kokeillut mutta ne joilla on jotain ongelmaa kasvoissa, käyttävät noita tuotteita.

Lisätty: 14.05.2009 - 14:20

Joe Blascon tuotteita myy mm. Sokokset eli S-ryhmän liikkeet. Tänään oli Hesarissa mainos tuosta joka maksaa 40e ja se kannattaa ostaa.
Sukulaiseni jolla on couperosaiho. käyttää noita tuotteita.