Lähdemme perheeni kanssa ostamaan tänään uutta grilliä koska entinen sanoi sopimuksensa irti eli hajosi. olisko nyt sit kaasu vai

sähkögrillin paikka? mutta täytys olla sellaiset laavu kivet grillissä minkä päällä ruoka paistuu ei mikään ritilä. siksi Jyväskylään kun Jämsässä eikä täällä ole tarpeeksi v allinnan varaa.

Avainsanat: grillin osto tänään edessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 15:02

Suosittelen kaasua. Senkin takia että se on siirrettävissä myös paikkoihin jossa ei sähköliitäntää ole. Eikä jää pihvi raa'aksi jos tulee sähkökatkos. No sama vaikutushan se on kaasunkin kanssa, mutta kaasun loppumisen voi ennustaa, sähkökatkoa ei. Maittavia grilliherkkuja ja grillaushetkiä on sitten kumpi tahansa,

Kysyjän kommentti

Kiitos ida hyvästä vastauksesta taas jälleen. olet aivan oikeassa ja kaasugrilli on myös hyväksi meillä nyt todettu. IHAN OK.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 14:36

Jos jotain kivitasoa aiot käyttää, niin ehdottomasti kaasugrilli. Meillä aika iso sähkögrilli, jossa omat ritilä ja parila ja hyvää ruokaa silläkin saa grillattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 14:41

Itse tehty hyvin suunniteltu grilli mielestäni paras vaihtoehto, jos vain on paikka sille tontilla/puutarhassa/pihassa.

mm. Rautian sivuilta löytyy:
Pihagrillin rakentaminen
www.rautia.fi/index.asp?id=D..._open=true

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 14:48

Itselläni kokemusta kaasugrillistä,valitsisin se uudestaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 15:54

Kaasugrilli on paljon parempi.
Meile ostettiin ensin markkinoilta löytynyt paras, testivoittaja, kallis jne. sähkögrilli. Makkarat sillä sai paistettua ihan hyvin mutta paksumpi liha tuotti jo ongelmia. Sähkögrillissä ei kerta kaikkaan riittänyt teho.
Sitten vaihdettiin, ostettiin halvempi, noin 130 - 150 EURon kaasugrilli. Toimii tosi hyvin, paistoi nyt sitten mitä tahansa, vaikka onkin vai kaksi poltinta + sivupoltin. Tosin tästä puuttuu siinä ekassa, sähkögrillissä ollut sähköisesti pyörivä varras.

Jos haluat olla ihan varma, niin osta sellainen kaasugrilli, jossa on kome poltinta ja mahdollisesti sivupoltin. Nuo kolme poltinta tulisi siis olla grillaustason alla. Se sivupoltin on sinänsä melko turha juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 16:12

eilen ostimme sellaisen ison grillin ja kaasulla toimii, ritilät ja parila sekä lämpömittari ja myöskin infrapunalämmitin, siinä on keitin myöskin ja vesihana+allas sekä kylmäboxi ja kaappi sekä laatikkosto...eli siinä on kesäkeittiöni ja rosteria..ajattelin sen kestävän sitten loppu elämäni..emme vielä avanneet, kun ensin valtataan terassi....ja aikaisempikin on kaasu, siinä myöskin ritilät ja parila...tykkään siinä tehdä sapuskat ja se saa nyt lähteä saunarantaan...ja toimia siellä hyvänä grillinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 16:16

Onhan kaasu käyttökelpoisin, kun ei tarvitse vetää johtoa kilometrin päästä jos ei aina ole sähköä saatavilla. Vanhemmilla on mökillä sähkögrilli mutta kyllä ne kyrsät yleensä puugrillillä paistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 16:45

Kaasugrilliä suosittelisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:08

Suosittelen myös kaasugrilliä (vaikka hanttiin panin tietämättömyyttäni monta vuotta). Ostimme sitten sen, oli vielä halpakin ja on vieläkin, hyvin on toiminut ja kaikki mahdolliset saatu grillattua, kurkkaapa (jos ette ole vielä käyneet ostamassa) ja juuri tuon merkkisen, mikä tästä linkistä löytyy: www.agrimarket.fi/Piha_ja_Pu...uo_Deluxe/

Lähteet:
www.agrimarket.fi/Piha_ja_Pu...uo_Deluxe/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:16

Kaasugrilli on hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 18:00

Kaasugrilli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 18:03

Suosittelen kaasugrilliä,siisti,nopea ja helppokäyttöinen,amerikkalainen WEBER on mun mielestä paras,.Itsellä pieni malli,pienellä kaasupullolla,mutta webereitä löytyy vaikka kuinka mahtavan kokoisia.
www.weber.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 18:45

kaasua, kaasua sanoi komisaario Palmukin, myös grillivehkeissä olen siihen turvautunut viimeiset kymmenen vuotta

('sähköhella' pihalla on aika onneton juttu, sekin tuli kokeiltua)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 18:59

Kaasugilli on ihan hyvä. Meillä jo toinen kaasugilli käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 08:50

Vielä kerran jos et itse tee grilliä,koti pihaan.Osta kaasu grilli.paistat jo sähköllä sisällä talvet ,eikö riitä kokemukseksi,Meillä ollut kaasu grilli jo 15 vuotta hyvä kun mikä.