Ostatko,jos sitten Nokian konttorista vakoillaan sinua? www.taloussanomat.fi/tekniik...lossa-noki

Avainsanat: isoveli valvoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:54

Antaa Nokian vakoilla, vakoilee ne muutkin meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:30

Linkki ei näytä toimivan, mutta kysehän on siis siitä,että Nokia aikoo asentaa kännyköihin tulevaisuudessa tunnistelaitteen,jolla voidaan aina seurata puhelimen liikkeitä Nokian konttorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 11:58

En saanut minäkään auki sitä, mutta eiköhän melkein joka kadun kulmassa ja tuolla yläpuolellammekin ole vahdit päällä. En ole tehnyt sellaista että pelätä täytyy. Jos elämäni seuraaminen kiinnostaa, niin täytyykin miettiä millä niitä vahtaajia ilostuttaisi.
Ja jos liikkeitäni tahdotaan puhelimen avulla seurata, niin taidankin lähteä kunnon maakuntamatkuilulle tänä suvena. Ja laittaa härskimmät matkakertomukset kavereille meileillä ja soitella sitten sukulaisille siisteimmät. Piip - täällä olen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:14

Aivan sama, vaikoilkoon jos siltä tuntuu. Minulla ei ole salattavaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:23

Aivan ihanaa jos jotakuta joskus kiinnostaa seurata liikkeitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 18:03

jaaha,
kukahan minunkin asioistani olisi kiinnostunut?
varmaan sama taho joka kyttää niitä mun bonuskortti pisteitäni?

- huolensa kullakin, jos ei ole oikeita, niin voihan sitä aina keksiä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 18:18

Ei haittaa, kaikki mua muutenki kyttää. O_O