tuliko eilen seurattua Eurovision 2009: Semifinaali 1:tä?itse katsoin koska kiinnosti pääsekö Suomi ja pääsi hän se.Täytyy toivoa

että pärjäis loppullisessa päätöksessä.

Avainsanat: suomi kuitenkin semifinaalissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 10:15

Pitihän se luurata.Varmaan katson myös sen semifinaali 2.Kiinnostaa mimmoinen kappale Kreikalla on :)Joo,mukava että Waldo pääsi jatkoon :)

Kysyjän kommentti

KIIITOS TÄSTÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. vaikka ei Waldo vottanutkaan. sen saatto jo arvata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 10:34

Ei ole vanhan mummon juttuja. Jos ymmärtäisi sitä lontoon murretta, niin asia voisi olla ihan eri juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:56

Ei tullut luurailtua;unohdin asian.Ilmeisesti lauantaina joukolla kotikatsomossa tulee väkisten nähtyä niinkuin Lordinaikoihin.Kaikkihan se sammaltaa lontoota,eikös vaan,viis sanoista,eikös vaan,samaa huttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:51

Tulihan tuo joutava ohjelma katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 11:59

en katsonut.. onneksi suomi pääsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:08

Katsoin ja ihmettelin. Mihin tämä maailma on menossa!!!! Kaiken maailman supersankareita ja elviksiä hyppimässä lavalla. Missä ovat euroviisut????!!!! Onnea kuitenkin Suomelle. Meidän kappaleemme on hyvä ja tullee pärjäämään. No, kunhan Ruotsi voitetaan niin hyvä niin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:16

Juu katsoin.Harmi että suomella noin huono biisi.Nooh finaaliin kuitenkin pääsi biisillä.
Ruotsi oli kyllä todella hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:28

Ei tullut katseltua sellaista hömpötystä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:55

Joo, katsoin ja ajattelin myös, että Ruotsi tulee olemaan kärkikahinoissa tuolla biisillä. Ei Suomen biisiä siihen voi verratakaan. No hyvä kun nyt edes finaaliin päästiin, taso nimittäin oli minusta tuossa semifinaalissa aika kova. Oon tyytyväinen, jos edes kymmenen joukkoon selvitään finaalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:20

pikku pätkän ehdin töiden lomassa vilkaista, melodiat puuttuvat suurimassa osassa kappaleita, siis se osuus, mikä jää mieleen soimaan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 20:30

Kyllä kuuntelin radion kautta täällä niitä kisoja, mutta en sitten kuullutkaan Valdoa, kun nukahdin juuri sopivasti, lopputulokset piti katsoa netti lehdestä.
Huomenna on toinen semi ja sama juttu en näe vaan pitää kuunnella radiota, mutta lauantaina finaalin näen Espanjan televisiosta, onneksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 21:24

Pitihän se jännätä.Miust siel oli 5 sellasta jotka vois päästä varmana jatkoon,mut eipä niist päässy ku 3,Suomi mukaan lukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 21:31

en katsonut, mutta sitä biisiä olen kyllä kuulut, toivon onnea sinne moskovaan vaikka en voittoon niin uskokkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:38

ilman muuta pakko oli kattoo, kuinka waldo menee finaaliin. ja katon varmasti tänäänkin,mitkä maat tulee kilpailemaan launatain finaalissa waldoa vastaan. uskoin waldoon ihan alusta lähtien!!!