Millainen on liinavaatekaappisi ? Lakanat mankeloitu, pyyhkeet siistissä pinossa ja yhdellä silmäyksellä löytyy kaikki ? Vai ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 11:07

Ei manklata eikä silitellä(lakanoita)narulta silittelen pikkukätösilläni ja viikkaan kaappiin mallikkaaseen järjestykseen.Ideaali tilannetta hetken verran,sitten tavanomainen kaaos kaapissa.

Kysyjän kommentti

Tuttu tunne. Joku käy poissaollessani liinavaatekaapillani, etsii ja valikoi... sitten ei olekaan enää mitään tehtävissä. Ihan turhaan yritin aikoinani mankeloida ja silitellä. Egyptissä kaikki on kyllä järjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 10:09

varmasti siistissä kunnossa, minulla ei ole ollut sinne asiaa vuosikausiin, olen kuulemma toivoton hyvän järjestyksen sotkija ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:10

Ihan siistissä kunnossa on meidän liinavaatekaappi.En ruukaa mankeloida :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:12

Vaimon pitää siitä huolen.Sanoo älä mene sinne sotkemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:14

kyllä on siistissä kunnossa liinavaatekaappi. lakanoita en kyllä mankeloi vaan kierrän rullalle pesun jälkeen miten oma äitini on minulle opettanut. eli ensin lakanat vedetään ja laskostellaan sit kierretään tiukalle rullalle että suoristuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 10:15

Juuri tuollainen on liinavaatekaappini - no pientä poikkeusta lukuunottamatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:20

No just noin näkyy olevan...mankelia ei ole, mutta miehän se on se joka rentoutuu silityslaudan ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:50

En mankeloi enkä silitä liinavaatteita. Mutta siisteissä pinoissa ovat tieteen ja taiteen mukaan viikattuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:01

ei oo mankeloitu mut kyllä ne siistissä pinossa on.. pyyhkeet ja lakanat eri paikoissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:08

Näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:16

Kyllä ne nyt aika siististi vaatekaapissa on.
Viikattuna ja värijärjestyksessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:31

Mankeloin lakanat ja pyyheliinat.
Siistissä järjästyksessa liinavaate kaapissa.
Kaikki löytyy heti kun aukaisee oven. Kaikilla oma paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:39

höpsis.. itse vedettyjä lakanoita, juuri tuollain viikattuja ja vedettyjä kutne äiti opetti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:50

Tyynyliinat silittey, lakant vedetty ja rullattu, pyyhkeet siististi viikattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:18

höh höh! narulta siististi viikattu mutta vähän sieltä tännepäin koko viritys. Mankeli on, mutta yksin hankala vetää enkä nykyruodolla saa edes mankelia yksin nostettua esille. Joten niillä paukuilla pelataan mitä jäljellä on. Haluaisin kyllä niidenkin asioiden olevan säntillisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 14:31

Kyllä minulla on kaikki liinavaatteet silitetty ja siististi kaapissa, yleensäkin silitän kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 15:49

Sinäpä sen sanoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:21

Pyyhkeet ja lakanat eri kaapeissa, siistissä epäjärjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 20:26

en silitä vaan viikaan ne kaappiin, mutta nyt hajos hylly ja aluslakanat ja pussilakanat sekasin samas hyllys, joskos vasalle tekis hommia , kun sillä päällä olen, nuo hyllyjen kannattimet ovat kyllä niin naurettavat pienet nipukat ja mitä lie tapahatunut kun kaapin oven avoin ja näin hyllyn siinä pystyssä kököttävän...meilä täällä sattuu kummallisia asioita vaikka itse en ole nähnyt sen hyllyn edes olevan rikki tai sen kannattimen...ne korjaus hommat ovat sitten sadepäivän hommia, kun nyt on niin paljon ulkohommia, et ei tresiä noista rikkinäisit hylyistä tai hyllystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2009 - 09:39

Liinavaatteita ja pyyhkeitä en mankeloi enkä silitä.
Lakanat vedetään ja viikataan miehen kanssa yhdessä. Lakanat tiukalle rullalle ( minunkin äiti opetti näin ) ja siististi liinavaatekaappiin.
Liinavaatekaappina toimii vanha perinne senkki kotipaikaltani.
Pyyhkeet on eri kaapissa, siistissä pinoissa (kodinhoitohuoneessa ).
Olen tarkka, olenhan horoskooppimerkiltäni neitsyt ;)