ylläpidolle kysymys? Milloin alkaa uusi kilpailu? Väki on selvästi vähentynyt kilpailun päätyttyä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 09:43

Olisi se kiva ja että kolme parasta palkittaisiin vaikka pitkällä viikonlopulla Tallinnassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 09:40

en usko että se johtuis pelkästään kilpailusta vaan suurin syy katoon on uskoisin , että tämä niin ihana kevät vie ihmiset ulos ja pois napsun äärestä, niin ainakin minut , kun ulkona paistaa aurinko ja takana pimiä talvi, niin nyt pitää ottaa ilmoista kaikki irti.....joten saattaa johtua ihan tästäkin syystä kato napsus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:45

Minulla ainakin ovat alkaneet kevätkiireet, enkä ehdi sen takia napsutttelemaan.
Kilpailun takia en täällä ole, koska en usko arpajaisvoittoihin.
Kieltämättä kilpailu olisi silti mukava, sillä joku sen palkinnon saa ja minä suon sen mielelläni kenelle tahansa.
Huono puoli asiassa on, että urakalla pisteitä keräävien kysymykset ja vastaukset eivät aina ole niin tarkkaan mietittyjä. Se ei minua häiritse, mutta joitain kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:49

Olisihan se kiva nähdä kasvokkain joitain Napsulaisia, Tallinnassa tai vaikka Helsingissä. Mutta ei ole mikään edellytys tälle napsuttelulle. Joutoaikanahan voi tehdä ihan mitä lystää. Ja joutoaikaahan on se aika kun ei viitsi tehdä mitään muuta. Henkinen tekosyy laiskuudelle. Ainakin minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:49

Päivä pitentyneet ulkona mukavampi olla.Mitä niillä kilpailuilla tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 10:06

Minusta nämä kilpailut on nyt nähty ja olisi syytä jo keksiä uusia tuulia matkailun alalta.
On olemassa jo keskustelupalstoja yleisasioista ja täälläkin niitä toki voisi jatkossakin käsitellä, mutta kyllä keskustelujen yleisilme matkailusivustolla tulisi olla matkailussa ja siihen liittyvissä asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:42

Kilpailuja voisi paremminkin vähentää, monihan kirjoittelee voitonhimoisena ja kysymysket/vasatukset eivät aina niin kovin noteerattavia ole. Toivottavasti ei heti tule uutta kilpailua.

Lisätty: 13.05.2009 - 13:25

Maria kyselee matkailuaiheisten kysymysten ja juttujen perään. olen samalla aaltopituudella eli matkailuharrastuksen myötä itsekin tänne eksyin.
Lähden taas kohta, voin laittaa pientä viestiä ja vinkkejä sen reissun pohjalta jos Mariia kiinnostaa (ja ehkä jotain muutakin).

Lisätty: 13.05.2009 - 13:26

Keskustelun taso on noussut kun kilpailu päättyi. Turhia viestejä ei kannata lähetellä...
ne ovat vain sitä mistä on ollut jo puhetta ja myös ikävän torjuntaa.
Kilpailuun täytyy saada sponsori eli se joka palkinnon antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:59

Joo,uusi kilpailu kehiin!Kilpailuttomuus ei varmasti ole syynä hiljaisuuteen Napsussa,kyllä se on heräävä kevät ja sen houkutukset sekä kevättyöt ja yöt.
Mutta miksi nimim.anonyymiXX kyselee kilpailusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 11:33

Olen samaa mieltä Ahmat12 kanssa, kysymysten ja vastausten laatu kyllä kärsii, kun käyttäjät yrittävät väkisin niitä pisteitä vääntää. Eiköhän täällä näitä kävijöitä piisaa vähän aikaa ilman kisaakin. Mielummin kyllä toivoisin lisää matkailuaiheisia kertomuksia ja vinkkejä kaikilta käyttäjiltä. (Jos ja kun niitä löytyy..) Ehkä niiden ympärille voisi kehitellä jonkin uuden kilpailun, jos sellaisen haluaa järjestää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:44

Kyllä kilpailu on hyvä täky napsuiluun, kun näyttää että porukat häippäsee muuten. Toki kesäkin siihen vaikuttaa niillä, joilla on puutarha- ja pihatyöt, maatyöt, kynnöt, ym. Mutta sitä en allekirjoita, että olisin kilpailun aikana vastannut mitä sattuu pisteiden toivossa. Moraalini ei sellaista hyväksy. Siis ylläpidolle huomioitavaa, kilpailu pystyyn taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 11:49

Ei tosinapsulaisiin vaikuta kilpailun loppuminen. Nyt on kesä alkanut. Kesä teettää paljon töitä ulkona ja puutarhassa. Kesä on ihmisten ulkonaolo aikaa. Kesä on loma-aikaa. Jne. Kesää tästä käy syyttäminen jos jotakin pitää osoittaa, ei kilpailua. Noita lahjakorttikilpailuja on internet ja lehdet pullollaan, jos se siitä on kiinni, niin miksi täällä vastauksia väsää jos sen saan helpommallakin. Mieti tuota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:00

tuskin sitä vähään aikaan tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:18

Epäilen myös että ihan heti ei uutta kilpailua tule.
Harmi koska varmasti vaikutttaa napsun hiljaisuuteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:37

Kyllä se on tämä kesäaika joka vie paljon aikaa ulkohommissa,ja nautikleusta ulkona.
Kyllä napsu hiljenee kesäksi vaikka tulisi uusi kilpailukin.
Voihan uuden kilpailun laittaa vireille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:14

kesäkausi alkaa, muitakin intressejä. Ehkä noi erimielisyydet joitakin hiljentänny. Varmaan uusi kilpailukin taas aikanaan alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 14:35

Pihalla on niin paljon puuhastelua ei kerkiä niin paljon koneella olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 15:48

Suomen väkiluku kasvaa koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:13

automaattilaskurithan ne pitää huolta aktiivisuuden seuraamisesta ja jos alkaa huolestuttavasti pudota, niin eiköhän taas jotain piristysruiskeita kokeilla

(käsittääkseni ylläpitäjien/sivuston sponsoritulot riippuu aika suoraan kävijämääristä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:42

kylläpä vaan, nää kevät kiireet teetättää paljon töitä, niin ettei ihan joka päivä täällä napsussa saati koneella yleensä ehdi käymään. kun tää meikän työ on sisähommaa, niin sit haluaa kauniilla ilmalla nautiskella ihan ulkona olosta töiden jälkeen, eikä istua koneen ääressä.