Onko tälle tosiaan tarvetta?

www.hs.fi/artikkeli/11352459...10?ref=rss

Avainsanat: miesten seuralaispalvelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 03:49

toihan on ihan huippujuttu, jos kyse on siis vain seuralaistoiminnasta eikä seksipalvelusta. Mies tuo varmasti naiselle turvaa joissain tilanteissa ja jos on yksinäinen saa seuraa. En tiedä sitten onko monellakin naisella tarvetta seuralaiselle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 03:45

Näköjään asiakaspalvelutehtävät kiinnostavat nykyään kovasti myös miehiä. Rahaa tulee helposti ja on mukava työympäristö. Siitä onko sille tarvetta, niin minä en varmaankaan ole oikea henkilö siihen vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:16

Siitähän oli ihan telkkarissakin ohjelmaa, joku etelä suomalainen mies "vuokrasi itseään" juuri tällaisiin hommiin. Toimittaja kävi testaamassa miehen.... Ihan ok kaveri tuntui olevan ja vuokrausta riitti! Kait sille sitten on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:30

Hyvä palvelu sitä tarvitsevalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:30

Tarvii, tarvii. Onhan aviomiespalvelukin, se varmaan on tarpeeton?

Lähteet:
aviomiespalvelu.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:05

Näkyy olevan kun olet uteliaisuuttasi kysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 08:29

Eikös sitä tasa-arvoa kanneta? Molemmille samanlaiset palvelut. Eriasia sitten miksi näitä palveluja käyttäviä naisia aletaan nimittelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:02

Ei ole kyse mistään seksipalvelusta niinkuin varmaan moni ajattelee. Onhan myös aviomiespalvelun nimellä kulkeva palvelu ymmärtääkseni olemassa, miksei myös seuralaispalvelu.
Isoissa kauoungeissa on paljon yksineläviä naisihmisiä (en kuulu heihin) jotka ovat erilaisissa asemissa joko työssään tai muussa toiminnassa. Tulee kutsuja avectilaisuuksiin ja jos ei "omaa" miestä ole, seuralainen on varmaan hyvä olemassa.
Eihän missään edustustilaisuudessa kukaan kysele oletko aviossa seuralaisesi kanssa vai ei... ja todella typerää väittää jotain epämääräistä kyseisistä naisista, osoittaa vaan kapeata ajattelua ja kapeata elämänpiiriä jossa pyöritään kotona, katsotaan TV:tä eikä harrasteta mitään.
Kokemuksesta voin sanoa että edustustilaisuuksiin on huomattavasti mukavampi mennä avecin kanssa (joka itselläni on aviomies).
Palvelun ostajat määrittelevät tehtävät.
Ei kannata sekoittaa tätä miesten käyttämiin "itänaispalveluihin", se on eri asia. Ollaan oltu liian lähellä venäjää ja siksi ajatukset ovat kieroutuneita , myös näköjään naisilla.
Itse en tuota palvelua tarvitse mutta suon sen muille.
Ette varmaan ole Hesaria lukenet edes ja ajattelette "pahinta".
Ulkomailla on ko. palvelua ollut jo kauan tarjolla.
Jos asuu jossain peräkylillä, tietysti ihastuttavat juorupiirit (naiset) terästävät aistejaan jos huomaavat että jotain tuollaista esiintyy.

Lisätty: 13.05.2009 - 09:03

Aiemmin oli ohjelma aviomiespalvelusta ja se ei ole sama asia vaan on kyse enemmänkin talonmiehestä.

Lisätty: 13.05.2009 - 14:52

Ei ole kyse seurustelusuhteesat lainkaan niikuni jotkut edelleen näyttävän olettavan. Lukekaa se Hesarin juttu. Ei siinä edes verrata mihinkään kapakkametsästykseen eikä sielä varmaan mitään edustuskelpoista seuraalaista edustustilaisuuksiin löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 09:20

Maailman vanhin ammattihan se siellä nostaa päätään.
Kysyntä luo tarjontaa,niin se vaan maailmassa menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:21

Suomessa jaksetaan suhtautua kaikkeen niin vakavasti. Eikö se nyt ole ihan sama, mitä kautta seuralaisensa hankkii. Deittailu ei ole meillä tapana, mutta muualla kyllä. Ei yhdessä kulkeminen tarkoita vielä mitään muuta kuin yhdessä kulkemista. Juorulehdet ne vain ovat kiinnostuneita deittiseurasta, ja ilmeisesti kaikki ne tuhannet ja tuhannet, jotka niitä lukevat: se ja se nähty yhdessä sen ja sen kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:24

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:35

hmmm, näyttää olevan. Tässä nyt ei tiedä naisetn tarvetta tälläiseen.. miehillä näkyy kuitenkin olevan kova tarve päästä seuralaiseksi. Miksiköhän.. vaikka työsuhde ei lupaa seksiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:43

Kyllä sille on kysyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:57

Jos tarvetta ei ole busines kuihtuu alkuunsa, ei tule kuihtumaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:58

vuokrataanhan autojakin, miksei sitten miehiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 11:10

Hyvä YT & VV!Työllistävä vaikutus ja ehdottomasti tarpeellinen,taksat kovanlaisia esim.ruokailutilanne,todennäköisesti työnantajan piikkiin.Pitäisis olla firman kortti käytössä,ideaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:38

Ei tosiaankaan ole tarvetta. Nykyisin voi mennä ilman seuralaistakin eri tilaisuuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:18

Ilmeisesti on tarvetta kun tuollainen pystytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 13:12

Ei kaikki halua vakituisempaa suhdetta ja kapakoista ei meistä monikaan ottaisi mukaansa ketään örveltämään. Seuralaista voi tarvita erilaisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin tai juhliin, jopa satunnaisseksi seuralaispalvelun henkilön kanssa vapaampaa ja tasa-arvoisempaa, eikä tarvitse pelätä että toinen jäisi roikkumaan lahkeeseen, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 15:47

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 18:17

Hyvä että lama-aikaankin uusia tyäpaikkoja tuloo. :D