Jos Sinulla on vaikutin, niin miten käytät sitä?

Vaikuttimen käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 00:55

Jos olisi niin käyttäisin sitä niin ettet kysyisi tätä samaa kysymystä koko aikaa.
Taitaa olla nyt kuudes kerta reilun viikon aikana joten hyvin menee....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 01:05

Ihmettelin aikoinaan mitä se pakkotoisto tarkoitti, nyt epäilen että sinulla taitaa olla se päällä ?

- vaivansa kullakin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 01:25

HEI ihan oikeesti,etkö sä jo kyllästy,vaihda levyä vaihteeksi tai käy koisimaan:Vaikutin on sanan vaikuttaa yksikön ensimmäisen persoonan indikatiivin imperfekti.
Taivutusmuodot
Genetiivi vaikuttimen
Monikko vaikuttimet
tai parempi et mä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 01:49

Anteeksi, mutta katso vastauksia edellisistä kysymyksistäsi
Jos Sinulla on vaikutin, niin miten käytät sitä? Kysyjä: lukematon | Kysytty: klo 00:53
Vastauksia: 4 | Kysytty: 13.05.2009 00:53 Vaikutin. Miten käytät sitä?
Vastauksia: 14 | Kysytty: 07.05.2009 17:40 Miten vaikutan?
Vastauksia: 17 | Kysytty: 03.05.2009 11:39 Missä vaikutat?
Vastauksia: 22 | Kysytty: 02.05.2009 12:02 Miten vaikutin toimii?
Vastauksia: 6 | Kysytty: 29.04.2009 17:25 Missä on vaikutin?
Vastauksia: 8 | Kysytty: 29.04.2009 13:58 Mikä on vaikutin?
Vastauksia: 8 | Kysytty: 28.04.2009 01:43 Mikä on vaikutin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:16

Vaikku, vaikutin; korvakäytävässä korvakäytävää suojaavaa korvavahaa erittävä rauhanen, toimii itsestään, itse henkilö ei voi vaikuttaa sen toimintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:28

Ainakin yrityksen perustamisen suurin vaikutin on raha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 06:26

Ei tätä enää halua , vaihda kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:15

En mitenkään,antaa olla käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 08:20

Voihan olla kysymyksen takana tällä erää on taas uusi joka ei osaa etsiä aiemmin samaan sanaan tulleita vastauksia. Me taidetaan olla tämän kysyjän vaikutteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:50

Vaikutan vaikuttavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:29

vaikuttaisin niin että vaikutin heiluu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:34

voisinko vaikkuttaa niin sinuun, että oisit tyytyväinen vaikutuksen vastaukseen....vai etkö ole saanut vielä tarpeeksi hyvää vastausta...? tarkoitatko näillä toistoilla jotain muuta vaikutinta ...? voisitko vastata kenties..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:45

minulla on vaikutin esim.vastata tähän kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:56

Kuka kysyy näin kummia ? Onko joku innostunut suomenkielenopettaja kiusaamassa lapsia ?
Sanaa vaikutin käytetään yleensä kuvaamaan syitä, joiden vuoksi asiat tapahtuvat. Esimerkikisi: Mitkä olivat ne vaikuttimet, jotka saivat sinut hakeutumaan tälle alalle ? Ja syiksi kelpaavat sitten raha, helppous, kiinnostavuus, lomat jne. Siis minulla on omat vaikuttimeni vastata tähän kysymykseen, esim. auttamisen halu, sääli, myötätunto ym. .Sanaa käytetään hyvin usein monikossa, mutta yksikössäkin se voi olla: Ainoa vaikutin oli nälkä. Sen avulla hän jaksoi taistella vielä seuraavankin tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 12:20

Voisiko tämän aiheen jo jättää..