Mistä tämän illan euroviisu kappaleesta piditte eniten?

Itse tykästyin Sveitsin ja Islannin kappaleisiin.Etenkin jälkimmäinen oli tosi kaunis :)

Avainsanat: euroviisut 2009

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 00:33

Toivoin, että Romania voittaisi ja joutuisi järjestämään seuraavat kisat.
Mutta Islannin oli hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 00:37

Tossahan ne soi taustalla radiosta mutta en osaa sanoa mikä oli parasta A-ryhmää,
sen verran mainittua massaa tuo lauma oli. Eihän näistä juuri hiteiksi ole koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:48

island

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 01:22

Islanti varmaankin, niin ja Ruotsin oli myöskin hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 01:32

Japp kyllä olin myöskin Islannin kannalla, kun kuuntelin radio suomea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:17

Islannin oli nätti, mutta kyllä suomenkin biisistä löytyi svengiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:30

Mitä, joko ne lauloi? Oliko Ruotsi viimeinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 03:54

kaikki oli ihan haitarista.... :P mutta muut teeveen töllöttelijät täällä tykkäsivät islannista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:23

En katsonut menin nukkumaan 22:15 tänään oli kiva herätä levänneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:29

en ikävä kyllä päässyt katsomaan niitä mutta finaali täytyy katsoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:45

Islanti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:05

En jaksanut valvoa. Menin nukkumaan, että jaksaisin taas järjestellä paikkoja täällä kotona. Kaaos johtuu siitä, että lapseni muutti takaisin kotiin talvella, ja asuu täällä "kuin kotonaan". Äitinikin muutti pois asunnostaan hoivakotiin, ja kaikki hänen loput tavaransa ovat vielä minulla täällä. Ei ole oikein löytynyt kaikelle turhalle rojulle paikkaa. Sitten aion vielä jossain vaiheessa myydä pois tämän asunnon tarpeettomana, joten paljosta olisi päästävä eroon. Tarvitsisin ulkopuolista apua. Kuka tulisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 11:29

Enpä osaa sanoa mikä oli paras, kun ekan kerran kuulin kappaleet. Yhtään ei jäänyt erikoisesti mieleeni, joten samaa massaa ovat kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 16:52

Pidin Montenegron kappaleesta joka ei ikävä kyllä päässyt jatkoon. Harmin paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:44

no ehdottomasti PARAS oli tietenkin Waldo!!! mutta jos ei saa omaa maata sanoa, niin montenegro oli hyvä kakkonen. ruotsilla on kans mukavan oloinen biisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 17:19

No, suomen biisihän on paras ;) Noo, ruotsin oli hyvä, myös valkovenäjän oli hieno, mut ei tollanen "hevi" enää tänä vuonna pure. Norjan biisi on myös hyvä ja ranskan loistava.. =)