Mitä mieltä ootte huomenna tulevasta dokumentista,mies raskaana?

Vaik on enne ollu naine,mut silti toi homma menee vääri ja mite ne siin on onnistunu.Miltä siit lapsestaki tuntuu,siun isä onki äiti ja äiti on isä,siut synnytti isä?Luulisin et tulee olee koulu ainaki vaikeeta.

Avainsanat: mies raskaana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 00:52

Olen joskus lukenut tuosta asiasta.. Eli tämä miesäiti oli käynyt osittain sukupuolenkorjeuksen ja eli elämäänsä miehenä. Löysi naisen, rakastui --> halusivat lapsia. Nainen olikin kykenemätön kantamaan lapsia ja mieheltä ei oltu poistettu kohtua. Ja tässä tulos. Mutta mua tympäsee että siitä on tehty tälläinen mediasirkus.... Lapset osottelee sitten koulussa et hei toihan on se friikki. Onhan toi nyt sen verran harvinaista. Noo, kai ne saa tosta kivat kahisevat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 23:12

Vain yksi sana: Sairasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
pt
Vastattu: 12.05.2009 - 23:35

samaa mieltä...sairasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:39

sairasta se että asiasta tehdään kaupallinen koko kansan riepoteltava juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:43

Onhan lapsella sitten kaksi äitiä....tai isää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:44

aion kattoa sen huomenna.. aika ihme juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 23:59

Outoa ja omituista, mutta täytyy se uteliaisuuttaan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 00:17

No, kun mielenterveyspotilaat on nykyisin sijoitteu laitoksista pois avohoidottomuuteen,niin tässä siitä oiva esimerkki seurauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:50

Tarpeeton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 03:08

No johan pahan heitit? Olinkohan minä biologian tunnilta juuri silloin pois, kun en oikein muista?

Sinänsä miehen raskaus ei olisi mahdoton. Raskaus ei edellytä kohtua. On tapauksia, jossa naisella kohdunulkoinen raskaus on johtanut elävä syntyneeseen lapseen (keisarinleikkauksella) Tällainen kuitenkin on aina hengenvaarallista, eikä sitä siksi voisi tarkoituksella tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 07:53

Jo sotaväessä, aikojen alussa, Rauman Lahtonen hoki "Gon kovil ot, niin goiraskin poikii"! Emmaa ahkiossa perästä vetäessän Saaravuoren rinnettä ylös. Nyt se sitten on tosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 08:13

Noi oon taas niitä asioita joita normaali ihminen ei ymmärrä, kun se ei ole osunut omalle kohdalleen. Jos tyttö pienestä pitäen ei ole tuntenut olevansa tyttö lainkaan, ja veri veti miehisiin leikkeihin ja töihin, niin miksei hän saisi silloin olla mies. Hyvännäköinen ja ennenkaikkea enemmän miehen näköinen hän onkin. Se että he päättivät tehdä sen lapsensa hänen kohdussaan, on alkuperää ajatellen normaalia. Epänormaaliksi tämän tekee, että mediasirkus tekee julkistamalla siitä rumaa ja iljettävää. Suurempiakin iljettävyyksiä ja epänormaalia toimintaa tapahtuu meidän "normaalien" ihmisten parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:30

Se oli nainen,hänellä kohtu,sekä emätin tallella,liekö hetelmöitetty,mutta pystyi varmaan luonnon menetelmälläkin tulemaan raskaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:17

Ei kiinnosta tuollaiset ohjelmat. On kyse oneglmista joita ei voi ratkaista. Sairasta joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:28

ei se oikeasti ole mies kun voipi olla raskaana.. ulkoisesti vain leikattu mieheksi. ja ehkä luonteeltaan mies mutta sisuskalut naisen..en tiedä viitsinkö/ehdinkö katsoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:45

Luonnossa tapahtuu jatkuvasti kaikenlaisia muutoksia, mutaatioita ja muita. Ihmisen sukupuoli on yleensä mies tai nainen, mutta ei aina. Sekamuotojakin on olemassa. Sitä vain on vaikea hyväksyä, että olisi miesnainen tai naismies. Siksi sukupuolenvaihdokset. Meillä on vielä paljon opittavaa elämästä.
En todennäköisesti katso ohjelmaa, on tuo toosa ollut kiinni viimeaikoina. Ohjelma on mielestäni sitä hävettävää "sosiaalipornoa", jossa tavallisten ihmisten asioista saadaan kuohuttavia tarinoita kaikelle kansalle reviteltäväksi. Ei kiinnosta. Lapsen saaminen on elämän luonnollisin ja toivottavin asia, siihen on olemassa monia ratkaisuja, joista tämä on erikoinen tapaus. Mutta ei uutisaihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 10:21

Aika outo juttu että mies raskaana. voisin kyllä katsoa jos saan tehtyä grilli kostoksen perheeni kanssa jyväskylässä siihen mennessä.