Täällä on tosi kummallisia nimimerkkejä ? Miten olettekin keksineet ne ja mitä niiden taakse kätkeytyy ?

Nimimerkkini Hurjatta on yhdistelmä Hurghadasta ja Jatasta, joka on kutsumanimeni. Lisäksi se kertoo hurjasta ja uskaliaasta tavastani kohdata elämän vastoin- ja myötäkäymiset. Ja koska tämä on matkailusivusto, niin mielestäni se kertoo matkailustani paljon.

Lisätty: 13.05.2009 - 09:36

Kun ei tunne toista ihmistä, niin mielikuva syntyy nimimerkistä ja vastauksista. Antamanne vastaukset täydensivät mukavasti "persoonallisuuttanne". Kiitos !

Avainsanat: hurghada

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 22:52

Jotenkin aavistelinkin näin olevan ;-),mutta muiden "tosi kummallisien nimimerkkien" taustoja en tiedä enkä tunne.Kerran oli puhetta anonyymeistä ja joku ehdotti niiden kirjautumista ja sanoi että nimimerkkihän voi olla vaikka PELTIPURKKI,pahus mua on naurattanut se ja edelleenkin naurattaa,pitäisköhän vaihtaa omansa.

Lisätty: 12.05.2009 - 23:00

Mun ei ole kummallinen,tuli useita vuosia sitten,kun olimme hiihtoporukalla Saalbachissa,2female+8-10male,joten jätkäjutut alkoi lennellä ja meidän nimistä käännettiin miehiset.Mun ystävätkin kutsuu mua näin ja jos kadulla joku huutaa niin,käännyn ympäri ja tunnistan "nimeni".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 22:53

Miun nimimerkki juontuu miun pitkäaikasimmasta harrastuksesta jossa oon myös hieman menestyny eli keilailusta.Bow(Bowling)spa(spare eli paikko,monesti oon saanu kehuja paikkopelistäni).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:10

Minun nimimerkkini on kummitytön keksimä. Hän opetteli puhumaan, ja väänsi nimeni tällaiseen muotoon. On siinä muutama sama kirjain, mutta järjestys on vallan toinen kuin oikeassa nimessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:18

Mun nimimerkki on niin totisinta totta ettei sitä tarvitse sen enempää selittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:33

En oo kummajainen, eikös Ramses ollu joku entinen paavi tai ministeri - vai mikä se oli...
Neljäs-sanan tausta jääköön salaisuudeksi, on meinaan niiiin järisyttävä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:35

CHUMBAWAMBA on englantilainen ja maailmankuulu yhtye, ei paistattele listoilla mikä onkin ihan hyvä mutta on luonnut oman kuulijakunnan 30v. aikana. Kantaaottava ja ehkä hieman anarkistinen yhtye jonka jäsenet koostuvat monesta eri yhteiskuntaluokasta.
Joten chumba rules!!+++

  Ilmoita asiaton vastaus
pt
Vastattu: 12.05.2009 - 23:37

oisko lyhenne nimestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 23:37

Nimimerkissäni ei paljoa selittelemistä ole. Nainen ja kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:37

Kivoja tarinoita noilla teidän nimimerkeillä :) Omani on ex-mieheni keksimä kutsuma/hellittelynimi josta en tuolloin pitänyt lainkaan.Näin vuosien jälkeen kantani on hiukkasen muuttunut ja käytän sitä tämmöisissä nettijutuissa jonnii verran :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:41

mun turre oon mä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:20

ylitarkka on käänteishuumoria, oikeasti pitäisi olla hälläväliä

(samoin on logokuva, näköisempi olisi nuori Apollo)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 01:20

Jahas! Sulkis mitähän se voisi olla?
No kyllä tää liittyy sulkapalloon ja siksi ,että olin Ruotsissa yhden sulkapalloseuran kantavia ja siellä alkoi joku kutsua siksi ,se oli noita suomalaisia joita oli mukana, sillä Ruotsiksihan sulkapallo on aivan jotain muuta. Niin olen tuota käyttänyt muissankin yhteyksissä ja varsin pitkään. Toivottavasti vastaus riittää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 01:22

Minulla ainakin on vaan väännetty lyhenne minun nimestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 03:32

Arvasin, että sun etunimi on Jatta, mutta sukunimen loppuosa oli vaikea arvata. Järjetelmänvalvojana toimiessa joutuu keksimään aina ihmisille käyttäjätunnuksia ja salasanoja. Niiden mallien mukaan ihmiset aikapaljon aliaksia itselleen keksii. Mun nimi on alias eli suomeksi = toiselta nimeltään siis konjunktio, jolla rinnastetaan keskenään henkilön oikea nimi, salanimi tai taiteilijanimi. Ohjelmointikielessä on paljon aliaksia ja alialiaksia, siis olioita ja se onkin nimeltään olio ohjelmointia. Mun tyttökaveri on kuvassa oleva Lara, alias tsiu tsiu. Papiti liikkui aika lähellä nimeni arvausta, mutta ei onnistunut, vielä? Oltiin jo kuokkimassa suota ja veneilemässä samassa järvessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.05.2009 - 08:00

I = ihan
D = dorka
A = akka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:29

Tuutikki on mun lempparihahmo Muumeissa ja kun se ei sellaisenaan kelvannut (oli jo jollakin toisella kai käytössä) niin lisäsin vielä numerot perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:41

Yritin laittaa ainakin kolmea nimi merkkiä,vastaus tuli on jo käytössä.Sitten juohtui mieleen jostain 50 vuotta sattuneesta asiasta,tämä nimi merkki,ja napsu hyväksyi,sen .myöhemmin näin googlesta näitä oli siellä sivun täysi,joten olen ajatellut vaihtaa,tämän joku päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:11

Nimmaria valitessa ne tavalliset ovat usein käytössä, siksi pitää heti aloittaa jostain erikoisesta.
En kiinnitä mitään huomiota nimimerkkeihin sanoinakaan, ihan yksi ja sama. Muista erottuva nimmari on tietysti hyvä.
Kuinka keksit tuota kysyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:19

Ryppy = riistetty yrittäjä, piraatti, piereskelevä yksilö

näin sanoi titteligeneraattori, mut itse asiassa mulla on melkke aina sama nimimerkki monessakin paikkaa niin tänne napsuun laitoin sitten erilaisen...ja ei mitään yhteyksiä nimimerkillä ole minuun...sen vaan nyt satuin keksimään samalla kun rekisteröin itseni tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:48

Mulla ainakin on selkeä nimimerkki omalla kuvalla varustettuna.Ihmisen mielikuvitus on rajaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:58

nimmimerkkini tulee lempinimestäni , joka on netis jollain jo ollut käytössä ja sitten vähän tuunasin lempinimeäni nimimerkiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:53

Mie käytän virallista toista etunimeäni. Kuvakin on minusta, ystäväni tunnistavat ainakin itsetuunatun repun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:03

Arni tulee etunimeni ja sukunimeni ensimmäisistä kirjaimista, poppa syntyi perään kun harrastuksiini liittyivät poppanaliinat ja niitä alkoi kertyä joka sukulaiselle. Kuvassa tunnustelen meren tuoksuvia aaltoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:51

Mä oon pienenä sanonut itseäni Mimmiksi ja nyt omat tenavat sanoo... X tuli perään kun ei käynyt pelkkä Mimmi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 13:58

Mä olen tota hurjatan nimimerkkiä jo katellut suomi24:ssä, että se on hauska, kuvittelin kyllä sun nimen olevan Marjatta ja että olet hurja ;D