Vuoksraavatko Espanjan Malagan autovuokraamot myös lastenistuimia?

Avainsanat: espanja malaga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 09:11

Aviksella on sivuillaan tietoa, että turvaistuin maksaa 8e/vrk, maksimissaan kuitenkin n. 43e/auton vuokraus. Kun ollaan ennen kyselty, ollaan saatu vuokraamoista aika alhasia päivähintoja, esim. 4e tais olla yhdessä.. Kun nimen vielä muistais.. Mutta jos hinnat olis tosi korkeat, sehän kannustais jättämään sen pois, mikä ei sitten kenellekkään olis kauheen hyvä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

pt
Vastattu: 12.05.2009 - 23:39

paha mennä sanomaan, kun ei ole tullu käytyä, mut luulisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:52

Samat firmat siellä pätee kuin täälläkin,
sen lapsipenkin kiinnilaitto ja vuokra on vaan käsittämättömän kallista,
suomessa 30e/vrk ja samalla hinnalla ostat jo uuden jakkaran autoon.
Samaa hintaluokkaa on muuallakin euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:48

Vuokraavat.