Kuinka Napsussa saa poistettua annettuja vastauksia,jos "katuu" jälkikäteen kirjoitusta?Ilmoitetaanko ylläpidolle

Lisätty: 12.05.2009 - 21:30

vai kuinka homma hoidetaan?Niin,unohtui mainita,kun ei itse pääse poistamaan,En tarkoita lisäystä tms.vaan poistaa.Kiitos VV.

Lisätty: 12.05.2009 - 22:48

Toistaiseksi ei mulla ole anteeksipyydettävää,huomasin vain kuinka ykskaks oli hävinnyt muutama vastaus muutamasta kysymyksestä,taivaan tuuliin<siitä kysymykseni!!

Lisätty: 13.05.2009 - 11:20

Piti vielä tulla selittelemään,että eivät olleet mun vastauksia mitkä hävisivät vaan kaverin,Ihan oikeesti!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 23:38

Miten ylläpidon voisi poistaa?

Kysyjän kommentti

Precis;kuten mä kerroin en tarkoittanut omaa vastausta vaan kysyin yleensä,kun hävisi pari vastausta toisesta kysymyksestä>siitä syystä kysyin,mutta kaikki ei ymmärtäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 21:30

Kyllä ylläpito poistaa kun pyydät. Minun kirjoitukset ne poistaa usein pyytämättäkin ja jo ennen kun edes ehdin niitä katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:31

Itse ilmoittaisin ylläpidolle, että poistavat vastauksen, (itse olen näin kerran tehnyt) tai sitten itse samassa vastauksessa lisätietoja kohdassa muuttaisin/korjaisin vastaustani, jos se 30min. korjausaika omaan vastaukseen on jo umpeutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:35

ylläpito hoitaa 'talkkarin'hommat, sinne vaan viesti niin homma hoituu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:37

No se 30 min on aikaa muuttaa vastaus jos tajuaa että on löpissyt joutavia,
sen jälkeen yhteys päättäjiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:46

Voisin esittää ehkä kysymyksen ennenkuin vastauksen eli en ole koskaan ajatetellut että joku tarvitsisi valvoa sanoamisiani tai kysymyksiäni.Kuka valvoo ja onko niin että tarvitsemme sitä?Jos näin on, mietityttää missä määrin haluan olen mukana.No, kun tarkemmin ajattelen tätä päivää, onhan se hyvä, että joku kontroloi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:11

Voihan lähettää anteeksipyynnön kysyjälle. Ei se niin vakavaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:22

Pyydä ylläpitoa poistamaan, sillätavalla asia hoituu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 23:43

Sivun ihan alalaidassa on kohta Palaute. Sinne vaan ilmoitus, niin poistavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 08:48

Kirjoitanpa tähän mitä tahansa,koskaan en kadu mitä laitoin .Jos joku pahoittaa mielensä.niin pahoittakoon aivan vapaasti,on niitä häipynyt minunkin vastuksia aika monta mutta ei haittaa.Tuossa on viiri sekä sininen teksti,sitä kun klikkaa niin varmaan saa oman pois ,sekä vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:55

Ylläpito hoitaa homman,mutta älä kirjoittele sellaisia asioita,joita myöhemmin kadut.