segway ? tarviiko ajokortin ja saako niitä tampereen läheltä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 21:23

Nuoren nörtin rollaattori joksi sitä tuolla sivustossa nimitettiin. Jos se on kulkuväline, niin en usko että se ajokorttia tarvitse. Mutta kysy nyt varoiksi sieltä Tampereen poliisilaitokselta, ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Lisätty: 12.05.2009 - 21:25

Tuolta niitä voi ainakin tilata:

www.yeint.fi/index.php?main=...3godYHsvbw

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 21:44

pari päivää sitten valperi kehuskeli ajelleensa sellaisella Vilnassa ihan noin vaan (hyvässä seurassa), mutta parasta tarkistaa paikalliselta poliisilta missä sillä saa Suomen lakien mukaan ajella

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-15--Vilna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:27

Täällä jälleenmyyjät ja muuta tietoa:
www.segway.fi/solutions/recreational/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:56

Kysy asiaa ensin poliisilaitokselta ettei tule ikäviä seurauksia.