montako museoo on helsinkissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 21:15

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13528

viimeksi kysytty tänään, kurkkaappa tuolta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 21:16

Hei nimim.anonyymi,otahan muutama vastaus/kysymys taaksepäin ,siellä sama kysymys,mutta kysyttiin Helsingissä,varmaankin samaa tarkoitat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 21:17

Ei yhtään museoo, mutta katso annetusta vihjeestä montako museota siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 21:32

Mikä koululuokan tehtävä on kyseessä ,kun taas alkaa tulla samaa kysymystä usein?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:18

Tietääköhän opettajasikaan tuohon oikeata vastausta ? Museoita kun on niin valtavasti. Vaikken asukaan siellä, niin esimerkiksi minun kotini on kuin museo, täynnä kaikenlaista vanhaa ja kierrätettyä tavaraa. Jos nyt laittaisin ovelle lapun : Kotimuseo, niin kuka voisi väittää, ettei se sitä olisi ? Tällaisikin kotimuseon tyyppisiä paikkoja Helsingissäkin on ihan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:26

Rauhoitu ja etsi tieto helsingin kaupungin sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 23:40

Onhan niitä muutamia. Aikaisemmissa vastauksissa oli niin paljon hajontaa, että valitse se mikä sopivimmalta tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:15

Todella monta niitä on, siis museoita. On muitakin museoita kun Helsingin kaupungin... on valtion museoita.

Lisätty: 13.05.2009 - 14:01

Museoita ja Helsingissä.