Napsulaiset ovat kunnollisia ja ahkeria ihmisiä vastauksista päätellen. Mutta onko meillä paheita ?

Luulen, että olen liian mukavuutta rakastava. Herkuttelu kuuluu myös paheisiini.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2009 - 10:38

herkuttelu yltiömäisesti , liika jopa yliäyräiden menevää herkuttelua.....kauheaa , kun vain näenkin suklaalevyn jo se on loppu, ennenkuin tajuankaan että söin sen...mutta kun on niin heikko luonne, no tupakasta pääsin hyvin eroon ja tilalle tuli ahmiminen....siitäpäs ei sitten helpolla eroon pääsekkään...syömingeist nimittäs...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 19:19

Poltan tupakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:22

Kaikilla on paheita ja täytyy myöntää, että kukaan ei ole täydellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 19:30

Voi voi vaikka muille jakaa. Oikeasti lopetin tupakoinnin reilu puoli vuotta sitten. Viinaksetkaan ei oikein maistu. Mutta kaikki muu onkin sitten tallella. Ärräpäät lentelee ja mäkätys on kova - tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:31

Ainahan nyt pikku paheita löytyy, ainakin irtokarkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:44

jossain on väitetty että kaikki kivat jutut ja hyvän makuiset suuhunpantavat kuuluu paheisiin, jos näin on, mulla ei paljon muuta sitten olekkaan kuin paheita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:49

Paheiden summa on vakio, jos yhdestä paheesta pääsee eroon, toinen tulee tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:11

herkuttelu ja tupakointi joista olen jo herkuttelua vähentänyt huomattavasti, toivotaan että ajan kanssa vähenee tupakointikin, toivottavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:13

Kyllähän näitä omasta mielestä on itelläin, tupakoin, pelaan veikkauksen pelejä, no, onko sitten pahe, että pitää hyvästä ruuasta...hmm... ja ahkera olen töissä, kotona vähemmän, kun ei tarmo riitä, mut sit kun teen, niin sitten teen kaiken oikein kunnolla, kaikkihan kyl menee paheitten puolel, jos ihka liikaaa jotain nauttii/harrastaa, tms. tiiä sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 20:26

Tupakointi ja laiskuus, ah, niin ihania paheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:33

Olisko tää mitään? Viini laulu ja naiset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:57

Paheita on varmaan paljonkin, mutta tupakka ei ole kuulunut niihin koskaan (eikä piippu).
REILU TUNTI NIIN ALKAA KUULEMMA VIISUT, kuuntelen radiota... (pahe...?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:59

Laiskuus, jätän aina asiat viimetippaan.
Nytkin olisi yksi äidinkielentehtävä, joka pitäisi mahdollisimman nopeasti hoitaa pois alta, mutta tässä vain tietokoneella istun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:08

En tupakoi,jäi taakse yli 14v sitten,mutta pikkusikarit maistuu mainiolta joskus juhlatilanteessa.Herkkuruoka ja viinit maistuu,mutta nehän ei ole paheita.
On, on yks suuri pahe-olen patologinen myöhästyjä-myöhästyn joka paikasta paitsi töistä,mun EI ole KOSKAAN tarkoitus tulla myöhään jonnekin lääkäriin,treffeille,ym.ym,mutta....eikä siihen löydy mitään järjellistä syytä.Yritän kaiken aikaa parantaa pahennusta herättävää tapaani,melkein juhlan paikka,kun huomaan itse-hei mä en myöhästynyt.Muuten olen kyllä kunnon kansalainen!Ahkerakin kaiken lisäksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:08

Tupakointi on yksi paheistani ja tietysti syöminen sitten tulee laiskuus mukavuuden haluisuus,tässähän niitä jo onkin,kaikkia en ilkeä edes kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:31

Toki paheita `pitää´olla. Poltan joskus iltaisin ja kutsun sitä nautinnoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:21

Elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 22:36

Tupakka,malttamattomuus,kahvi,suklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:49

Keskiolut vapaiden alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:23

Tupakka..:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:40

teist en tiedä, mutta minulla taitaa olla kaikki tunnetut ja ihan itse keksimäänikin, arkalaisena vaan hyvin harkiten niitä harrastan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.05.2009 - 01:26

Tupakki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 02:51

Vain yksi, tupakki. Tupakin polton lopettamisyrityksen ovat johtaneet aina hirveään ähkymässäilyyn josta on tullut morkkis jolloin haluttanut viinaa jolloin alkaa haluttamaan taas sauhuja ja viinapäissäni aina antaudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:19

toki.. tai no, missä kulkee paheiden raja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 09:26

En keksi itselleni yhtään pahetta eli sellaista joka olisi turmiollinen.
En polta enkä juo viinaa.
Paheeni ovat terveyden ja hyvinvoinnin kannalta pelkästään hyödyksi (gourmetruoka sopivassa määrin, hyvä ruokajuoma, matkustelu...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 17:12

En pysty vastustamaan suklaata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:29

Pahe on 2-3 tupakkaa illalla. Sitette on ne karkit ja suklaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:03

On teillä. Oikeassa olemisen tarve on joillakuilla selvästi liian suuri. Pyritte myöskin olemaan liian paljon samaa mieltä keskenänne. Tekopyhyys on käsinkosketeltavaa, (humalainen siirsi autoa 200m kysymys).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2009 - 12:48

pahin on varmasti suklaa. siitä en luovu! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 10:09

Totta kai paheita löytyy ja niin pitääkin. Omani ovat tupakka, kahvi ja suklaa. Jos näillä mennään elämä läpi ilman muita pahantekoja, niin sallittakoon :-)