Miten saan tietokoneen ruudulla olevan sivun normaali kokoiseksi, kun kissani käveli näppäimistön yli ja se pieneni! et miten sais

takas normaaliksi?? (näppäimet)

Lisätty: 12.05.2009 - 21:33

Huomasin jo mitä piti painaa eli Ctrl ja+ niin suurenaa mut jos pienemmäks niin Ctrl ja -

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 17:13

Näytönasetukset tai kokeileppa uudelleenkäynnistystä..

Täällä neuvoja monesta asiasta:
www.internetix.fi/atk-tuki/o.../reuna.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 17:10

Voi voi kun ei ole sitä weppikameraa käytössä? En tiedä mitä näppäimiä kissasi on painellut, mutta todennäköisesti jotain näkyy? Eli selaimmesi voi olla pienennä asennossa->oikeassa yläkulmassa - merkki, ja voit palauttaa se takaisn viereisestä merkistä □□ kaksi neliötä sisäkkäin koko näyttöruudun levyiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 17:32

Ainakin mulla kun Mac-tietokone niin ylhäällä on palkki "Ikkuna" siitä saa suurentaa tai pienentää tekstiä -se on niin yksinkertainen asia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 18:46

Yksi mahdollisuus on, että asetat hiiren kohdistimen sivun reunan päälle, ja sitten kun siinä on kaksipäinen nuoli, niin vedät reunaan päin, ja sillä tavalla teet jokaiselle reunalle, saat normaalikokoisen sivun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:31

Ylhäällä oikealla on palkki,joka suurentaa kuvaruutusi.Tai sitten käynnistät koneen uudelleen ja ongelma on ratkaistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:00

Jospa se kissa kävelisi takaisin toiseen suuntaan. Voit yrittää auttaa sitä hiirellä...