Moikka napsulaiset nyt sitä minä nousin tasoon 6-PRPFESSORI mitäs ajattelette siitä?johan näitä on täällä vuosi keräilty,mutta jat

uu älkää pelätkö en näin helpolla vielä luovuta. yritys hyvä kymmenen niin sanotaan.

Lisätty: 12.05.2009 - 15:07

Kiitos vaan jotka kiittelette minua. pikku hiljaa näitä on tänne on tullut .en millään kohta taas kerkeä olemaan täällä täytyy kotitöitä hoitaa välillä. eikä vaan tässä istua jää muuten tekemättä.

Avainsanat: 6- taso täällä mulla nyt menossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 19:10

onnittelut vanhemmalta kollegalta

lunttasin tuolta profiilitiedoista tämänhetkisen sijoituksesi (40) joka tarkoittaa sitä että olet Napsun neljäskymmennes professori, melkoinen 'akatemia' tästä on jo kerennyt tulemaan

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä hyvästä vastauksesta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 15:01

No onnea sitten vaan oikein paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:23

Professori on yliopiston korkein opetus- ja tutkimusvirka tai arvonimi. Yliopiston professoreilla on sekä hallinnollisia tehtäviä että tutkimus- ja opetustehtäviä.

Professorin pätevyysvaatimukset

Professorin virkaan vaaditaan viran alasta riippuen joko tieteellinen tai taiteellinen pätevyys ja opetustaito. Virkaan voidaan edellyttää myös käytännöllistä perehtyneisyyttä tehtävän alaan, jos se on tärkeää tehtävän hoitamiselle. Professorin virkaan ei edellisten lisäksi periaatteessa vaadita mitään korkeakoulu- tai muitakaan tutkintoja, mutta käytännössä professori ilman tohtorin tutkintoa on suhteellisen harvinainen. Taiteellisilla aloilla, joissa valinta tapahtuu taiteellisten näyttöjen perusteella, on suhteellisesti eniten professoreita, joilla tohtorin tutkintoa ei ole.

Eli nyt vaan professorin hattua ostamaan ja oikein paljon ONNEA!

PS: Tässä sulle hattu ja kukat!
www.uta.fi/tiedekunnat/laak/.../hattu.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 16:03

onnee vaan, mut en ymmärrä mitä kummaa siitä pitäisi ajatella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 16:21

Hyvää jatkoa - malta silti pitää kesäloma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 16:24

ahkera olet ollut,toivottvasti into säilyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 17:27

Muistan sen kuin eilisen päivän.... noooo... eli, kyl muistan sen kun halusin guruksi/valperiksi, ja pääsin proffaan asti, niin silloin tuntui jo mukavalta (ja sitä ennenkin), niin kannustavii tääl kaikki olleet.. Joten, mitä parhaimmat onnittelut siulle ja toivon mukaan jatkat viel jakamalla meitil tiedonjyvii kaikis asioissa.... ja eikun guruksi...mitä gurun jälkeen, täs itekin mietin.......hmmmm...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 17:38

Onneksi olkoon PROFESSORI Tuulikki58!Miltäs nyt sinust itsestäs tuntuu?
Itse mä olen vaan tämmönen nöösinapsulainen ja ekspertti,jolla on vielä pitkä taival PROFESSORIKSI,mutta onhan mulla napsuilua vasta 2kk melkein täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.05.2009 - 17:42

Oikein hieno homma! Onneksi olkoon vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 17:45

Jatka vain, piankos sinä guru olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 18:26

Onnea vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 18:59

Hieno homma, Tuulikki! Ansaitsit arvonimesi ja varmaan sait siitä uutta intoa napsuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:33

Onnittelut.Minä olen GURU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:40

Onnea vaan proffalle. Itse olen vasta amatööri. Mutta olen päättänyt edetä. Tänään aion päästä pisteissä toiselle tuhannelle. Kysyn ja vastaan sikana. Eiköhön se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 19:41

Onnittelut sulle. Jatka vaan, niin joskus olet vielä guru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:49

Onnittelut Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 12:34

onnittelut täältäkin sinnulle....!