Mitä tallinnassa voi tehdä työporukan virkistysmatkalla?

Teemme syksyllä firman kustantaman päivämatkan Tallinnaan, siellä pitäisi olla jotain pientä ohjelmaa, onko ehdotuksia? Itse en tiedä Tallinnasta mitään ja minulla on vastuu matkan järjestämisestä.

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 12:30

Ruokailu vanhassa kaupungissa ja vaikka kiertokävely tai sillä pikkujunalla vanhassakaupungissa. Siinnä sitä ohjelmaa jo lyhyelle reissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 12:58

Millä alalla olette, mitä useimmat harrastavat? Menkää käymään taidemuseo Kumussa, siinä yksi vinkki. Matkalla Kumuun on yksi vanha kaunis rakennus jonka nimeä on nyt muista, jonkun perheen palatsi kuitenkin. On kuuleman mukaan hieno nähtävyys.
Ruokailla voi laivalla ja perilläoloajan säästää johonkni järkevään nähtävyyteen.
Koko aika istua ravintolassa...aika tylsää.. no riippuut ietysti montako tuntia olette perillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 13:02

Ostoksia! Ruokailu ja kaupungin kiertoajelu. Eipä muuta taida ennättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 13:49

Kierrelllä pitkin Tallinaa,käydä välillä oluella ja syödä erilaisissa ravintoloissa ja katsella nähtävyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:37

Naisporukalla ainakin kaikenlaista itsensä hemmottelua, kuten jalka-, käsi- ja muita hoitoja saa melko edulliseen hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:42

Kadriorgin palatsi ja puisto, Piritan luostari, näkötorni (Teletorni, en tiedä, pääseekö sinne), siinä muutamia kohteita. Raitiovaunuajelu Tallinnan keskustasta laidoille avartaa paljon. Vanhan kaupungin kaikki ovat varmaan jo nähneet, sinne ei ehkä tarvitse suunnata. Mikäli yövytte, niin teatterivierailu tai konsertti voisi olla iltaohjelmana. Päivälläkin saattaa olla konsertteja. Minkälainen porukka on kysymyksessä ? Siitä riippuu paljon valinnat. Voisit ehdottaa joitakin kohteita, ja sitten suoritatte äänestyksen siitä, mihin suurin osa haluaa. Ei se sen kummempaa tarvitse olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:56

Suosittelisin virkistäytymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:16

Riippuu porukan koosta ja firmasta.
- Joku firman liiketoimintaan liittyvä tutustumiskäynti.
- Kävelyä porukalla vanhassakaupungissa.

Päiväreissulle ei kannata mahdotonta ohjelmaa haalia.
Eikös ole tarkoitus virkistäytyä.

Täällä vinkkejä omatoimiseen tai opastettuun juttuun Tallinnassa:
www.tourism.tallinn.ee/fin/f...ahtavyydet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 16:32

Jos noin tyhjä on reppu niin ottakaa oma frisbeegolfkori mukaan ja nakelkaa kiekkoja siihen. Koria voi kantaa mukana vaikka jokaiseen poistoon. Lisä ohjeita allekirjoittaneelta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:08

Hurjatan ehdotukset ovat niitä joita itsekin suositan. kaupungilla tramppaaminen ja oluella istuminen...sitä ei koskaan, se ei ketään virkistä eli jotain muuta mielellään.
Kadriogan palatsi on hieno ja Kumussa kannattaa käydä, sen on suunnitellut suomalainen arkkitehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:36

Chumballa on aina takuuvarma ehdotus:frisbee!!Tosiaan päiväretkelle ei ehdi tehdä pahemmin ohjelmaa muuta kuin syömistä ja patsastelua,mutta jos yöpymistä mielessä. niin,kylpylät ja niiden keitaat hoitoineen olis mun vinkki.Aikaa varata Kumussa käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:37

Tallinnassa järjestetään vaikka mitä kivaa: esim neukku-tyylinen vankila-museo kierros tai sitten vihjepeli vanhassa kaupunkissa - et kadu jos kokeilet! Samoin polttareita joka makuun! katso tarkemmin www.eveningeve.com

Lisätty: 03.06.2009 - 22:40

Ottakaa rohkeasti yhteyttä - mielikuvitusta kyllä löytyy jotta matkanne olisi ikimuistoinen sanan parhaassa tarkoituksessa!