Mitä kivaa lasten(6v ja 9v) kanssa voisi tehdä heinäkuussa Venetsiassa?

Avainsanat: venetsia italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 10:57

Vaikeaa; tuon ikäisillä jää muistijälki kai hassuista kanooteista likaisissa vesiojissa ja ehkä Marcuksentorin pulut. Historialliset ja "gyldyrelliset" arvot eivät taida vielä upota.
Pitäisikö pistäytyä Gardan eteläiseen huvipuistoon?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 11:52

Matkoilla lastenkanssa varmaankin kannattaa etsiytyä huvipuistoihin ja vesileikki paikkoihin, ja vettähän ko paikassa riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:34

Ainakin voi ajella veneellä pois Venetsiasta. Veneretket ovat mukavia. Lähellä on leirintäalueita, joissa on mahdollisuus uimiseen ja vesileikkeihin. Ota selvää, missä ne sijaitsevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:59

Vilvoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:31

Lieneekö heinäkuu oikea ajankohta Venetsian matkalle pienten lasten kanssa? Sitä kannattaa pohtia ennen matkaa. Lämpöä nimittäin riittää, kuten myös turisteja.
Uimapaikkoja ja -rantoja löytyy, helpointa olisi mikäli hotellissa olisi uima-allas.

Venetsiassa riittää katsomista ja kokemista koko perheelle, joten jo tässä vaiheessa toivottelen hyvää matkaa.

Ohessa tietoa Venetsiasta.

www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/902

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 22:36

Jäätelöä, puistoja, vaporettoajelua, merihistorian museo.