Miksi tämä napsu on muuttunut purnauspalstaksi?

Tuli paha mieli lukiessani matkalahjakorttikilpailuun liittyviä kommentteja. En kyllä nykyään paljon napsun sivuilla viihdy ja tästä eteenpäin vielä harvemmin. Hyvää kesää kaikille, myös anonyymeille.

Lisätty: 12.05.2009 - 10:17

Niin en minä kokonaan napsusta poistu.

Lisätty: 12.05.2009 - 11:00

Minäkin olisin voinut tämän kysymyksen laittaa anonyyminä. Vaikea on tietää onko anonyymillä nimimerkkiä vai ei.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 10:02

Moikka. et kai sinä nyt sit kokonaan täältä poistu?Toivottavasti se en olut minä joka on laittanut sinulle sellaista?minä en ole ainakaan tarkoittanut mitään pahaa laittaa jos se olen minä ollut. en haluais sinua menettää kun vasta sinuit kaveriksi sain täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 09:59

musta ei ole.. mut hyvää kesää sullekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:03

En minäkään ihan yhdy aloittajaan,ainoat purnarit ovat nimimerkki anonyymeja,eikä niille voida mitään,muut napsulaiset ottaneet iloisena tiedon ja ".tyytyneet osaansa".Kivaa kevään jatkoa!

Lisätty: 12.05.2009 - 10:06

Ay vitsi,nyt huomasin,että SINÄ olet sen arvonnan voittaja,ONNEKSI OLKOON,äläkä poistu takavasemmalle tyhmien anonyymien takia,pliis,ethän!Kerro kuulumisiasi ym.ym.

Lisätty: 12.05.2009 - 17:52

Ja faktahan on,että suomalaisten kateus voittaa kiimankin;olen kuullut sanottavan.
Paree kait tuumata,KK eli kateelliset kansalaiset.

Lähteet:
ot=oma tuumaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:09

Kaikilla ei tunnu menevän hyvin, ymmärrän senkin. Juuri nyt on paljon lomautettuja, työttömiä, työkyvyttömiä sairaseläkeläisiä ja muuten onnettomia ihmisiä. Itsetunto on kovilla, kun seuraa muiden selviytymistä elämässään. Tämäkin sivusto tuntuu olevan aika matkailupainotteinen. Vähillä varoilla voi vain haaveilla matkustamisesta. Napsulaisten matkakertomukset ja -suunnitelmat saattavat ärsyttää kovasti niitä, joilla ei sellaiseen ole mahdollisuutta. Olisikin parempi, että nämä "kademielet" jättäisivät tämän palstan sivuun, ja keskustelisivat muilla foorumeilla, esim. Suomi24-sivustolla. Siellä herjataan toisten mielipiteitä ja lujaa. Matkalahjakortti-kilpailu ei ole kuin pieni kimmoke tähän leikkiin, oikeasti, jos tämänkin ajan tekisi "oikeita töitä", niin tuo summa tulisi pian ansaittua. Mutta: Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön ! Hyvää kesää kaikille, jotka katoatte näiltä sivuilta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:12

Älä nyt mihinkään lähde,jotkut purnaa tyhmyyttään,jos kilpailu on ,niin ei siinä jokainen voi voittaa.Olen iloinen kun en voittanut,en olisi kuitenkaan päässyt mihinkään matkalle,se olisi jäänyt käyttämättä ,näillä näkymin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:14

Kiitos vaan, kaikkien anonyymienkin puolesta, meitä nimittäin tarvitaan. Ainakaan me emme urputa, jos ei voitettukaan matkalahjakorttia, emmehän voi edes osallistua siihen kisaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:22

Minä onnittelen sinua koko sydämmestäni voittosi johdosta. Minä olen pahoittanut mieleni täällä vaikka ajanvietettä ja viihdykettä pitäisi olla.Minusta räyhähenget saisivat poistua tältä sivustolta. Ylläpidolle kiitos että sivusto on näinkin " siistinä pysynyt ", eikä kaikki olla vielä anonyymin taholta ajettu kommunismiin tutustumaan.

Lisätty: 12.05.2009 - 10:39

Siellä jonkun vuosiansiot on varmaan vähän yläkanttiin, en tuollaisilla tuloilla täällä sivustolla notkuisi, se on taas sitä kiusantekoa, minä ansaitsen vuodessa 0, 82 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:25

Eiköhän se ole vain yhden mielipide, ei kannata siitä liikaa välittää.
Hyvää matkaa, minne ikinä sitten menettekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:25

Miksi ihmeessä meitä anonyymejä syytetään lahjakortti arvontaasioista? Emme me ole osallisena missään arvonnoissa.
Onko tämä liian vaikeaa ymmärtää,ettei anonyymit saa pisteitä tai halua saada,ja eivät näin ollen edes halua mitään kortteja, koska minulla ainakin on rahaa ostaa itse matkani ilman korttejakin.
Vuosiansioni oli viimevuonna 498.000 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:26

Hyvää kesää sinullekin. Täältä näyttää yks jos toinen poistuvan tai katoavan. No eihän mikään ole ikuista. Eikä kai sellaista palstaa olekaan, jossa ei aina joku purnaisi. Kun me emme ole samanlaisia emmekä samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Eihän se purnaaminen kivaa ole, mutta kuuluu kai osana elämään tietyille porukoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 10:53

Samoja ajatuksia on minunkin mielessäni käynyt poislähdön tiimoilta, mutta syy ei ole pisteissä. Katson kuitenkin vielä jonkin aikaa. Mutta ymmärrän tilanteesi. Jos mieli pahoittuu niin turha on toivoa pahoittajan pyytävän anteeksi. Siksi muiden napsulaisten kiitokset tuntuvat hyvältä. Älä katoa kokonaan, huilaa välillä. Hyvää kesää ja kaikkea kivaa eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 11:41

Maarit3. Onko tämä palsta sinun päätöksellä vain köyhille? Miksen minä saa olla täällä jos olen varakas ja ansaitsen suhteellisen hyvin yritystoiminnallani, jonka olen ihan itse luonut ilman yhteiskunnan tukija?
Minä en täällä roiku,vaan pidän tätä yhtenä välilehtenä työn tekemiseni ohessa. Antaisitko minun kuitenkin vastata ainakin näihin matkailukysymyksiin, koska olen aika paljon kiertänyt maapalloa ja nähnyt matkoillani paljonkin asioita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.05.2009 - 12:20

Älä Jaana ota edes kuuleviin korviisi kateellisten kiukkuilua.
sitähän se on, kateutta nimittäin.
Minä olen ainakin todella tyytyväinen että sinä voitit! oikealle meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 12:48

lämpimät onnittelut voitostasi,tunnustan hävinneeni menneen kisan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 13:11

Itse kyllä onnittelin sinua, ja kurjaa jos olet mielesi pahoittanut. Eihän niin kovin suuresta summasta ole edes kyse eli ei kannata kadehtia mutta mukavaa sille joka sen saa.
Tietysti voi ottaa välimatkaa, ehkä ne jutustelut muuttuvat ajan myötä avarakatseisemmiksi ja "viisaimmiksi", jos nimitääin fiksua porukkaa tulee mukaan.
Sanon kyllä kommentin tuosta yhdestä nimimerkistä m... joka on ominut palstan itselleen ja valitsee ne ketkä täällä saavat täällä kirjoitella. Tuollaiselle ei saa antaa periksi missään tapauksessa.
Eläkää nyt jotain muuatkin elämää kun "napsuelämää", silloin täälläkni sujuu paremmin.
Ja katsokaa peiliin, miettikää mikä mättää.

Lisätty: 12.05.2009 - 13:13

Taustalla saattaa olla omat epäonnistumiset kuten tuolla joku kirjoittelee.
Kenen syy se on, ei ainakaan täällä kenekään, elämä menee niinkuni on mennäkseen.

Lisätty: 12.05.2009 - 14:02

Kateus, sitä se on! ja naiset osaavat olla kateellisia.
Ja täällä on erilaisilla tuloilla olevia, ja pitääkin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:22

onnea vielä täältäkin ja ollaan sovussa jookosta....mie lähden pihal ja pysyn siel , kun taas hain kesäkukkia ja vielä riittää muutakin puhaa tuol ulkoelämäs...joten eikös me kaikki tän mahut ja ollaan iloisii ei katellissii , et joku saa matkakortin ja jokaisella on varmaankin ennemmin tai myöhemmin varaa matkansa tehdä vaikka vähän pienenmänkin..itse olen iloinen että sinä jaana sen voitit nauti koko sielullas matkast ja kerro meille miten sen matkan vietit....sitten joskus.... ja kaikille hyvää ja aurinkoista kevättä...sekä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:56

Eihän täällä nyt pelkästään purnata! ja eiköhän se ole yksi keskustelupalstojen tarkoituskin, että siellä voi ikäänkuin huojentaa mieltään ja varsinkin saada vertaistukea, kun muilla kenties sama valituksenaiahe kuin itselläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:00

Kateus vie kalatkin vedestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 17:20

Mitä ihmettä? Saako täällä olosta vielä rahaakin? Ja mulle ei puhuta mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 18:10

Ihmisillä on katsos liikaa vapaa-aikaa, kun pitää keksiä jotain tekemistä, vaikka aina olisi tekemistä, tehdään kuitenkin jotain turhaa, esim. purnataan.

Sellaista se elämä on. Sääli jos tämä muuttuu purnauspalstaksi :<

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:22

Liika vapaa-aika eli on vain sitä vapaata, kateus on eräillä luonnonlahja, siinäpä jotain syitä.
En usko että lahjakortin voittajaa kohtaan on oltu suoraan tyytymättömiä.
Pahinta on se että yksi kirjoittaja pyrkii väenväkisin kalifiksi kalifin paikalle ja ilman ansioita. Saa vielä naiskatraan puolelleen. Yrittäkää edes ajatella itsenäisesti, älkää menkö h aukkukuoroon
mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:48

Ei ole,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 20:54

Vielä paljon onnea lahjakortin voitosta ja se oli hyvä juttu varmastikin?
Kyllä olen purnannut juuri muutamaa anonyymiä vastaan, sillä hehän ovat saaneet koko sopan aikaan noilla häiritsevillä kysymyksillään ja vastauksillaan.

Tuolla joku valitti jotain meistä kalifiksi tai jotain sellaista, mutta kyllä nyt alkaa olla tämän aiheen puiminen loppuun käsitelty ja meillä on onnellinen voittaja ja minun mielestä anamme hänen nauttia siitä ,eikä tehdä turhaan häntä surulliseksi.
Toivon sydämestäni , että saat rauhan itsellesi ja voit nauttia elämästä ja ennekaikkea lahjakortistasi parhaan taitosi mukaan!!!!!!!!!!!!!!