Hauskaa ja rentouttavaa kesää kaikille napsulaisille!

Seurailtuani nyt vuoden tämän yhteisön kehittymistä ja elämää, pienellä panoksella itsekin siihen osallistuen, ajattelin että nyt on hyvä aika lähteä vähän pidemmälle ‘lomalle’.

Jätän kuitenkin ‘valot päälle’, eli nimimerkin voimaan, koska on tuonne matkailupuolelle vielä vähän toimitettavaa. Saatanpa joskus ohimennessä jonkun kommentin tännekin heittää.

Haskaa kesää vaan teille kaikille, eläkäähän sovussa

toivoo Valperi

Katsotaan sitten syksymmällä, sanoi enonikin kun merille lähti, ja palasi heti 37 vuoden jälkeen …

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 09:15

kiitos myöskin sinulle ja käyn katsomassa kuviasi, vietä hauska loma ja piipahda ihmeessä...luulen , että nämä sivustot lomien myötä hiljenevät, mutta kiva ois aina vällillä jotain sinusta kuulla....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2009 - 08:55

Sitä samaa sinulle, Valperi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:18

Kiitos ja hauskaa lomaa,valperille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:26

Mukavaa ja rentouttavaa kesää ja lomaa! Itse pääsen nauttimaan lomasta vasta elokuussa, mutta kesästä nautin jo nyt.:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:31

Toivotan sinulle hyvää ja antoisaa kesää mihin sitten menetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:37

Hyvää kesää vaan.
Valperin "loma" on ymmärtääkseni lomaa Napsusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:54

Taidat mennä lomalle koneesi ääreltä, ymmärrän tuon tilanteesi näin. Liikkuvan on vaikea napsutella maailmaa kiertäessään tai ollessaan esimerkiksi sähköttömällä saarella kesälomalla. Onnellista ja virkistävää lomaa vain sinulle, minun lomani jatkuu täällä napsulaisten kanssa koko kesän, vasta syksymmällä otan minäkin tauon tästä leikistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:54

kiitos samoin!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:57

Oikein antoisaa lomaa sinulle,tule terveenä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 09:57

HYVÄÄ KESÄÄ MYÖS SINULLE VALPERI. VIETÄ HAUSKA LOMA MIHIN MENETKIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:01

Rennon railakasta kesää sulle valperi ja kertoile kuulumisiasi,itsekin hiljenen kesäksi(hiukan),mutta eiköhän me pärjäillä,kaikkea mukavaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:04

Kiitos samoin myös sinulle valperi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:18

Mukavaa ja rentouttavaa kesää ja lomaa. Nautithan elostasi ja olostasi. Palaa toki moikkaamaan meitä joskus ja mieluiten takaisin kokonaan sitten syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2009 - 10:47

Samaa toivotan kuin muutkin sekä kaikkea hyvää elämääsi ja esitän pienen toiveen ettet meitä ihan kokonaan unohtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 11:00

Oikein maukasta kesää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 11:03

Jep. Kartuta entisestäänkin huikeaa osaamistasi meidän tulevien aikojemme iloksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 11:18

Hyvää kesää ja mukavaa oloa! Lepää, nauti, rentoudu! Ja kaikille muillekin yhtälailla aina vain paremman kesän alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.05.2009 - 12:20

Sinulle myöskin oikein mukavaa sekä hauskaa kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 19:51

Onnea matkaan!Voi Valperi,jätät ison aokon Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:02

Oi joko taas saan lukea täällaista, voi Valperi olet ollut yksi enemmin olleista napsulaisista ja varmaankin saamme aika suuren aukon jota on vaikea täyttää, mutta on riemullista lukea, että et kokonaan sammuta itseäsi täältä.
Tietysti olet varmasti tehnyt suuren työn napsussa ja vastannut monen monet viisaat vastaukset ja toivonkin, että sinulle tulee mahdollisuus aina silloin tällöin kurkistaa kuinka men jaksamme ja olemme pysyneet napsun hyvässä vauhdissa.
Toivotan sinulle oikein riemuisaa kesää ja kaikkea hyvää elämääsi!!!!!!!!