Mitä tapahtuu jos joudun ojasta allikkoon?

Lisätty: 18.05.2009 - 22:29

Painovirhe paholainen parhaaksi valitulle: vastauksesta se olla piti eikä vastus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 22:06

kastut ja kuraannut entistä enemmän

(konkreettisesti tai kuvaannollisesti)

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 22:48

Pahasta tilanteesta vielä pahempaan tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 22:52

Liristä liemeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:01

Liristä liriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 00:08

Ojasta allikkoon psykoosilääkettä vaihtamalla
MTV3 26.04.2008 14:26

Mielenterveyden keskusliitto vaatii potilasjärjestöjen edustusta lääkkeiden korvattavuutta valvovaan hintalautakuntaan. Uudet tehokkaammat ja vähemmän sivuvaikutuksia aiheuttavat lääkkeet pitäisi saada liiton mukaan nopeammin korvattaviksi.

Psykoosien hoito maksaa yhteiskunnalle 1,3 miljardia vuodessa. Lääkkeiden osuus kustannuksista on vain neljä prosenttia, mutta psykoosilääkkeet ovat silti joutuneet hintalautakunnan säästölistalle.

Tutun lääkkeen vaihtaminen toiseen voi keskeyttää potilaan hoidon, sillä jo lääkkeen nimen vaihtuminen saattaa pelottaa potilasta. Lääkekustannuksissa säästäminen psykoosilääkettä vaihtamalla ei liiton mielestä siksi ole järkevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:11

Huonosta tilanteesta vielä huonompaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:23

En ole ollut kummassakaan, ojan tiedän, mutta olenko nähnyt allikon ? Alli on sorsalintu, joten oletan sen tarkoittavan pientä lampea, jossa nämä sorsalinnut pesivät. Ojassa ei olisi mukavaa rämpiä, mutta ei olisi allikossakaan, joten huonosti olisivat asiani molemmissa tapauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:57

Huonosti käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:03

Olet tosi lirissä.