mikä on irc??

Avainsanat: irc

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 19:00

IRC (lyhenne sanoista Internet Relay Chat, puhekielessä irkki) on eräs Internetin pikaviestintäpalvelu (instant messenger), joka mahdollistaa reaaliaikaisen keskustelun Internet-käyttäjien välillä. IRC:n keskustelut käydään kirjoittamalla tekstiä ja lukemalla näytöltä muiden kirjoittamia viestejä. IRC:iin pääsee tarkoitusta varten tehdyllä asiakasohjelmalla tai joidenkin WWW-sivujen kautta.

fi.wikipedia.org/wiki/Irc

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 19:04

googlen ensimmäinen tulos: irc-galleria.net

Lähteet:
www.google.fi/search?q=irc

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:06

Tuo Irc-galleriahan on eri asia kuin Irc, jokapaikassahan sitä hoetaan.. tiedä sitten miksi niin tarkkaa.
Tosin www.irc.fi on irc-gallerian osoite myöskin,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:07

Irc on yli 12-vuotiaille käytettävä Galleria, jonne he laittavat kuviaan ja kommentoivat toisten kuvia,Kirjoittavat Blogia.... Irc on irc... miten sitä selittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 19:14

Jos ette muuten usko että Irc-Galleria EI OLE IRC, niin mitäs irc-galleriankin etusivulla lukee: "Muistathan, että IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC ja irkkaaminen ei tarkoita IRC-Gallerian käyttöä! Lisätietoa IRC-oppaassa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:31

Käyppäs lähteellä.

Lisätty: 12.05.2009 - 06:55

IRC (lyhenne sanoista Internet Relay Chat, puhekielessä irkki) on eräs Internetin pikaviestintäpalvelu (instant messenger), joka mahdollistaa reaaliaikaisen keskustelun Internet-käyttäjien välillä.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/IRC

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 19:34

kiitos vastauksista!!! mutta en ymmärrä tuosta wikipedia nörtti kielestä mitään joten voiko joku vastata suomeksi että mikä se irc oikein on???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 19:37

yksinkertaisimmillaan: monen henkilön reaaliaikainen chatti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 19:39

mikä on reaaliaikainen, liittyykö se jotenkin kuviin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:56

Onko irc-galleria tai mikä se on?niitä sivuja missä pedofiilit niinku "keskustelee" lasten kanssa?