arvostelkaas tämä kappale www.youtube.com/watch?v=_XR5xrU02yo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 18:44

Aivan kamala !!
Solisti vinkui viulun kanssa kilpaa !!
Radiosta jos moinen kuuluisi, niin kanava vaihtuisi ja ÄKKIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:57

Ei niin sanotusti säväytä, kuin vetäisi kivirekeä perässään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 18:48

Ei tainnut olla oman maan poika joka siinä englanniksi jotain sihisi. Ja kovinhan tuota näkyi väsyttävänkin. Ei minun makuuni.
Tosin vieressä soi Iltatuulen viesti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 18:58

Aika perus euroviisu. Plussaa siitä että mies laulaa korkeelta, se kuulostaa hienolta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:07

Musiikki on hyvä, laulaja ja sanat pilaavat biisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:18

Noo... nää 'stereot' ei nyt niin hyvät täs netis, jot vois ihka oikeesti arvostella biisejä, mut vaikutti aika tasapaksulta, en kyl ymmärtänyt sitä luistelijaa, jot mitä teki siin, varasti koko huomion laulajasta, korkeat äänet ihan jess ja paikka paikoin ihan ok, mut niin kuin sanosin, jot näit kipaleit voips mahtuu 13 tusinaan, jos useammin kuuntelis ja eri pelillä, niin sit mahtuis enää ehkä kuus tusinaan:), ei voi tietää:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:27

en ruvennut fanittamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:40

Näin vanhana noin nättiä poikaa katsellessa ja kuunneltuani tällä sivustolla nielaisen nälkääni kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:47

Onkos tämä olutta ja mennyttä eli viime vuoden,tylsä oli kuin mikä,ilmankos kundi köllötteli pitkään,sitten tuli taukojumppaa eli kätöset ylös,sit mä kyllästyin katsomaan;sökösökösöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 21:28

Eipä tos muuta hyvää ollu ku kertosäe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:54

Alku antoi odottaa jotenkin enemmän,mutta sen jälkeen eipäs kyllä sytyttänyt ollenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:02

Minusta Dima oli ihan hyvä.