Mitä mieltä olette Italian Pääministeri Silvio Berlusconin puheista suomessa ja oletteko Erkki Tuomiojan kanssa samaa mieltä

Mtv3:N uutiset, Erkki tuomiojan Blogi

Avainsanat: silvio berlusconi. erkki tuomioja kiista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:48

Tuomioja totesi tuosta tyypistä melko osuvasti,
ja samoin hänen (jostain syystä) eroa hakeva vaimonsa viime viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:49

EN ALUKSI VOINUT EDES USKOA ETTÄ TUOMIOJALLA VOISI OLLA MUNAA NÄIN PALJON, NUORENA OLI MYÖS. VÄLIVUODET OLI JEE JEE MIES. IHANAAA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 17:57

Miten italialaiset kestää sitä äijää, kun ei muu maailmakaan meinaa kestää. Koko maailma jo nauraa sille. Täytyy vaan sanoa hyvä Tuomioja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 18:45

En tuohon tutustunut, mutta mitä olen aiemmin kuullut, niin törkeä on tyyppi. Eihän sille SB:lle ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja eikä osaa olla edes vieraskorea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 19:03

pelle mikä pelle, hyvä että joku edes reagoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:09

Go Erkki go!
hieno homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 20:14

Berlusconin lausunnot ovat sitä luokkaa, että niitä ei minusta pitäisi edes vaivautua kommentoimaan. Sitä hän kuitenkin toivonee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 21:30

Olen törmännyt Italiassa matkoillani samankaltaisiin ihmisiin paljon.
Tuomioja nyt sitten on varsinainen, no jääköön sanomatta,koska tänne näyttää pesiytyneen tämän suunnan edustajia lukuisasti. ( Mikä ihme muuten saa järkevät ihmiset ajattelemaan sosiaalidemokraattien lailla?Sitä en todella voi ymmärtää) kuten en myöskään Berlusconin ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:19

Tuomioja on täysin oikeassa tästä elostelijasta,menis ja hukkus paskaan Napolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:45

Hyvä Erkki, joku edes sanoo suoraan, mitä kaikki ajattelee.
Hyvinhän se ilmakuivattu pappara hommansa on hoitanut, kun on delegoinut Mafian veljeskunnalle raha- ja jäteasioiden lisäksi laki- viestintä- ja perintä- asioiden hoidon, niin silloin itse ehtii paremmin pelehtimään nuorten naisten kanssa.
Ei kyllä kannattaisi noteerata pellen puheita, kyllä hän kohta poistuu, ei se ilmakuivattu kinkkukaan ikuisesti säily.

Lisätty: 12.05.2009 - 00:58

RamsesNeljäs:lle on kerrottava:
eräs Piza-keisarina tunnettu luuseri Pertti, joka hetken hillui julkisuudessa, mutta joutui sitten vihdoinkin oikeuteen kaikista tempuistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 00:35

Kuka Berlusconi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:19

Harvoin Berlusconi on Suomessa edes käynyt, edellinen kerta taisi olla v. 1999 eli Suomessa ei ole lausunut mitään. Lausuu sitä sun tätä myös muista maista, ei pelkästään Suomesta.
Ei kannattaisi kommnetoida lainkaan, ei ex-ministerin eikä muidenkaan eli fiksu no hiljaa. Vaalipropagandaa demarien taholta ymmärtääkseni.

Lisätty: 12.05.2009 - 08:23

No, ei nyt sentään koko Eurooppa naura herralle, huvittuneena seurataan Euroopassa (ja ihmetellen) myös eräiden/erään meidän "nokkaihmisten" toilauksia ja ennenkaikkea tapoja. Arvostusta ei ole mutta ei siitäkään julkisuudessa puhuta...sellaista on elämä.
Tuomiojalle en anna niin pisteen pistettä, hyvä että on puolueessa jossa on... ja siellä niitä samanmoisia on koko joukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:31

Sirkuspelle koko mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:32

Olen aina pitänyt Erkki Tuomiojaa sivistyneenä ihmisenä. Oli hän sitten sanonut mitä tahansa, uskon, että se on ollut oikein sanottu. Tuomioja on omassa puolueessaankin vähän individualisti, hänen näkemyksensä ovat sosiaalidemokraateissakin rohkeita. Arvostan häntä, vaikka en ole häntä koskaan päässyt äänestämäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:09

Erkki ulkoministeriksi.