Leipoisin muutamaa päivää ennen rippijuhlia mokkaruutuja. Voiko niitä pakastaa?

Avainsanat: "leipuri"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 17:41

VOI NITTÄ PAK KASTAA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:16

Jonkun sivuston mukaan oli ohje, että voi pakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:27

KYLLÄ, missä päin, minä pidän niistä paljon, katson ajo ohjeet , ja monta pellilistä yleensä kannattaakin tehdä. Voissa ei kannata pihdata ,reunat jää ruman näköisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 18:37

Jos teet muutamaa päiväa ennen ja pidät viileässä, ei niiden luulisi menevän miksikään - ellei joku syö niitä salaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 18:57

Säilyvät pari päivää hyvin viileässäkin, mutta voi pakastaa.
Jos on vaarana, että joku syö niitä saalaa, sitten kannattaa laittaa pakkaseen :)
NAM, ne ovat hyviä.

Lähteet:
leipomotyöntekijä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:09

Kyllä minä olen ainakin mokkaruutuja pakastellut, eli siis kokemuksesta: Voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 21:32

Kyllä minä olen ainakin pakastannu,eikä ole kärsinny pakastuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 23:58

Kyllä hyvin voipi pakastaa.Voit myös tehdä niiinkin,että leivot ja paistat sen pohjan valmiiksi ja pakastat.Sitten vaan sulatat hyvin ja teet kuorrutteen päälle ennen tarjoilua :)