Onko napsulaisilla kokemuksia Punariisin vaikutuksesta korkeiden kolesteroliarvojen hoidossa?

Avainsanat: kolesteroli hdl ldl statiinit punariisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:01

Minä olen käyttänyt puna riisiä/punaista riisiä jo pitkään ja kauan,se on ns.homehdutettua, valmistusprosessin takia väriltään punaista,maukasta kuin mikä.Uskon myös terveysvaikutuksiin,sitä ei pitäisi syödä yhtaikaa esim.statiinilääkityksen aikana.

www.terveyshymy.fi/artikkeli...unariisiin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 14:27

Ei ole kokemusta juuri tuosta, mutta yleensä noista parantavista olen sitä mieltä että kyllä ne tarvitsevat tuekseen jotakin muutakin, että tehoavat.
Mutta aina kannattaa vahvan uskon kera nauttia ja lisätä siihen hieman liikuntaa, niin saattaa jopa tehotakkin.
Asiasta kolmanteen: juon itse Finnmaxin vihreää tee jonka parantava luettelo on ihan mahtava. No. olen juonut muutaman kuukauden ja ainoa selvä näkyvä on ollut alentunut verenpaine. (Se oli yksi luvatuista.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 14:37

kyllä noita kannattaa uskoa , kuin tuo vihreänteen hyvää tekevään vaikutukseen ja miksei sitten sen punaisenrisin....en ole käyttänyt sitä riisiä, joten en osaa sanoa sen vaikuttavasta tehosta, mutta meilä isännälä on kohonneet arvot ja rasvatonta ruokaa sekä kasviksia, joita hän inhoo , niin yritän ruokana käyttää...tai vähänrasvia ruokia teen..ja sillä tapaa pitää sitä kolestrolia normaalissa tai melkein normissa lukemis, myös lääkitys on häl..pitääkin tutustua tuohon punaiseen riisiin..mistäköhän sitä mahtais saada ostaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 14:48

Täälläkin väitetään että auttaa:
www.terveyskaupat.net/epages...oducts/517

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 19:15

Minulla ei kokemusta mutta olen myös kuullut että auttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 21:18

Minä olen syönyt puariisiä kolestrolin alentamiseksi. En tiedä vielä onko auttanut,kun menen tässäkuussa kokeisiin. Jos ei ole auttannu pakko alkaa syömään lääkeitä. 7,3 kokonais arvo viime kerralla.