www.iltalehti.fi/vaalit/ Mistähän tähän kiertueeseen on rahat otettu? Ettei vain sieltä liittojen jäsenmaksuista?

Avainsanat: rahojen mahdollinen väärinkäyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 13:43

O LI TÄÄLLÄ TURUSSAKIN KIERTUE VIIKONLOPPUNA, TARJOILIVAT SOPPAA JA JOITAKIN ILMAPALLOJA SEKÄ MUITA ,KYNIÄ YM. EN OTTANUT MITÄÄN VAIKKA OLEN MAKSUJA MAKSANUT 32 VUOTTA LIITTOON , MINÄ MUISTIN SINUT JA AJATTELIN ETTÄ ANTAVAT OSUUTENI SINULLE KAKSINKERTAISENA.

Lisätty: 11.05.2009 - 14:06

YRITÄN MUISTAA MYÖS SEURAAVISSA VAALEISSA,VAIKKA LAPSENLAPSENI KÄRTTÄISIVÄT ERIVÄRISIÄ PALLOJA, SEKÄ MITÄ RIHKAMAA TARJOAVAT, NIIN HETI KAIKKI VAAN SINULLE. NIMEN VOIT IHAN ITSE ILMOITTAA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 13:54

eiköhän nuo rahat tule sieltä sun täältä sinne kiertueputkeen..joten mehän niitä maksamme tavalla ja toisella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 14:39

Voin toki lähettää sinun lapsenlapsille palloja lahjaksi, mikäli ilmoitat vain osoitteen. Käyn keskustelua yhteiskunnan paisepesäkkeistä, mutten kysymykselläni halua toki jättää ketään lapsia ilman ilmapalloja, joten kerro vain mihin lähetän ja kuinka monta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 16:20

Muistaakseni liitot antoivat SDP,lle sekä kommareille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 16:24

Kysymyksen tekoaikana liite ole SDP:stä. Näkyy vaihtuneen nyt viherpiipertäjiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:20

Voi surku, nytkö sitten paljastui että ne liittoon maksamasi rahat menikin vihreiden kebabbeihin? (Vihreät yrittävät Kebab-annoksella Brysseliin)

- on se niin väärin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 18:56

Kyllä sitä vaalirahaa tulee ihmeellisistäkin paikoista, mutta iso osa tulee suoraan jäseniltä ja tukijoilta, sitäpaitsi talkootyön osuus on yleensä tosi suuri. Olisi suuri palvelus koko poliittiselle systeemille, jos kaikki rahoitus olisi julkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:28

Kuka tahansa puolueen jäsen voi suoraan antaa vaalitukea puolueelleen, niin on ainakin meidän puolueessa ja varmaan muissakin. Senhän tietää jo etukäteen eikä kaikki se missä raha liikkuu, ole rikollista. Mutta jos rahan lähteestä annetaan väärää tietoa, siihen voitaisiin puuttua.
Kyllä kait nyt jokainen SAK:n jäsen tietää että se liitto tukee vasemmistolaisia politikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 15:16

Minä maksoin kiertueen ja kulukorvaukset päälle jyrkillekin