Mikä oli helpoin ohjelma,kirjoittaa kirjeen päälinen,Väitän se on,Microsoft Works.Tätä kukaan ei maininnut,Open Office,teki sen

Works ohjelmalla,Word oli moni mutkanen,liekö johtunut kun Microsoft Office kokeilu ohjelma mennyt vanhaksi.

Lisätty: 11.05.2009 - 09:46

Sorry Jumppis,siinä luki Works.Mun tulostin tulostaa jopa paitaan jos haluaa kuvan.

Avainsanat: tietokone helppo.vehje.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 09:25

Mitä tässä mahtaa lukea?

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...3289#94268

Kysyjän kommentti

muisti virkistyy

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 09:18

Minä käytän kuulakynää.
Taitaisi kadota kirjekuori Canonin uumeniin, jos sinne semmoisen tunkisin paperipinoon?
Työkirjeissä on ikkuna joista näkyy osoitteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 09:31

Minulla on vaan tuo Microsoft works, open office, minä sillä olen kirjeitä kirjoitellut kun on monenlaisia kirjeen ja kuorenpohjia ja tulostanut ne Canon pixman monitoimi laitteella. Olen hyvin pärjäillyt näiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2009 - 10:02

Minulla on Microsoft Office Word eikä se ainakaan minun taidoilleni ole liian monimutkainen. Liekö vain ohjelmassani vikaa, kun ei noudata käskyä osoitetiedon oikeasta paikasta, vaan tulostaa sen juuri siihin mihin sen itse tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:28

kyllä nuo tekstinkäsittelyohjelmat ovat ominaisuuksiltaa niin lähellä toisiaan (periaatteessa samankaltaisia) että tuollaisen perustehtävän helppous eli käytön vaivattommuus on pääasiassa kiinni siitä, minkä ohjelman käyttö on itselle tutuinta (minkä osaat parhaiten).

Itse olen työ-,järjestö- ja siviilielämässä vuosien varrella joutunut käyttämään aika monia ohjelmia mm. kaikkia noita nimeltä mainittuja, enkä ehdottomasti rupeasisi yhtäkään nostaamaan selvästi muita helpommaksi.

Mutta niinhän se on, yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 11:36

Toivottavasti se tytär on kuitenkin täysiikäinen?
Mutta totta on,ettei tekstinkäsittely ohjelmissa juuri eroja löydy. Kokolailla samanlaisia kaikki.Ulkonäkö hienman vaihtelee.