Hyviä tapoja saada tummat silmäpussit pois?

Onko tietoa joistakin hyvistä voiteista? muista kotipoppakonsteista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 22:44

Oletko kokeillut kurkkuviipaleilla hautomista?
LISÄYS:
Löysin yhdellä keskustelupalstalla olevan ohjeen ja saattaa olla parempikin:
- Tummat silmänaluset saa pois teepusseilla. Kastele ensin teepussit (ei pakollista, toimii ilman kasteluakin mutta paremmin jos on kosteat, huom. ei märät), laita ne hetkeksi jääkaappiin. Sitten vaan teepussit silmille noin vartin ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 22:44

Nukkuminen. Suolan vähentäminen ruoasta. Muutenkin terveellinen elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 22:47

Eipä ole tullut mieleen. Pitänee kokeilla. Kiitoksia vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 22:59

Joskus olen kuullut,että käytetyt teepussit silmille niin auttaisi tummiin silmänalusiin ja turvotukseen,mutta mene ja tiedä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 23:15

Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 01:47

Peräpukamavoiteilla juopottelevat mallit ne hoitelevat. Älä osta hajustettua tai viilentävää, koska siinä on roimasti jotain eukalyptuksen tuoksua, joka saa veden valumaan koskena silmistä.
Sano apteekkarille mihin sitä aioit, jos kehtaat, niin saat oikeaa voidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 07:21

Kaikki poppakonstit kun olet kokeillut, niin sen jälkeen toteat että ne ovat edelleen siinä silmien alla ja ainoastaan voi meikkivoiteella , valokynällä ja puuterilla niitä peitellä.Vuosien kokemus on itselläni yrittäen kaikenlaisia konsteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 08:44

Nukkumalla enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 09:58

Valitettavasti et saa niitä millään pois. Peitetyksi ehkä, mutta se ei poista niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:17

www2.hs.fi/klik/arkisto/1998...ointi.html
Kokeile noita. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:31

Parasta vaan välttää suolaa, alkoholia ja liikaa valvomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:39

Tämän osion nimim.anonyymi nro kax,aika vitsikän veijari ;-D!
Kyllä mustat silmänalukset on ja pysyy,meikki,teepussi-ja muita kikkoja voit kokeilla,mutta ovat siinä ja tummuvat edelleen.Vältä vaan suolaa ja elä terveellisesti,nuku tarpeeksi.Älä käytä vanhoja peräpukamavoiteita ainakaan silmänalusiin kuten nimim.anonyymi 2 vinkkaa,seuraukset saattavat olla supistavai?.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 11:14

Varmin tapa on jättää ne hankkimatta. Tummat silmänaluset tulevat liiasta valvomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 11:40

Suosittelen kokeilemaan terveellistä päihteetöntä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 11:47

valvominen se on kaiken alku ja juuri....mutta peitepuikkolla voi niitä häivyttää pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.05.2009 - 12:14

Ihan vaan nukkuminen, ja teepussit on kuulemma sellainen hyvä kikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 10:55

Luovuta, hautaan on turha kaunistua. Sinne pääsee silmäpusseillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 23:09

Itse sanoisin myös että kunnon unet.

Lähteet:
---Oma kokemus villeiltä vuosilta___

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 15:21

Riippuu vähän siitä, mistä silmäpussisi ovat tulleet... Tässä joitakin itsehoito-ohjeita:
Älä pese saippualla kasvoja(kuivattaa, varsinkin silmänymp. iho on ohutta)
2. käytä ihollesi oikeianlaisia tuotteita( suosittelen kosmetologilla käyntiä, jotta hän määrittelee ihotyyppisi, ja sille sopivat aineet).
3. älä hankaa silmänalusihoa, äläkä venytä sitä.
4. käytä simänaluksille silmänympärysiholle tarkoitettuja tuotteita( mutta annostele oikein, liian paljon voidetta tuo pussit silmien alle).
5. itseäni on auttanut kevyt silmienalueen lymfaus( ohjeet löytyvät varmasti jostain netistä, tai kirjastosta).
6. Kosmetologit tekevät hoitoja silmänympärysiholle, ovat varsin tehokkaita ja toimivia.
7. älä lannistu vaan etsi taitava kosmetologi käsiisi, uskon, että saat apua.
8. voit kokeilla erilaisia nesteenpoistotabletteja, niitä saa luontaistuotekaupoista, jos elimistö-
si nesteenkierto on huonoa. Jos se on erittäin huonoa, kysy lääkärin apua vaivaan.
-Onnea etsintöihin ja kokeiluihin!-

Lähteet:
kirjasto, netti, kosmetologit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:18

Google löyti vastauksen:
Eyeslices hoitaa silmäpussit -> www.eyeslices.fi

Lähteet:
Google, Eyeslices.fi