Onko kukaan pyöräillyt Playa del Inglesistä Puerto Ricoon, onko mahdollista?

Avainsanat: pyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 22:58

Kyllä kaikki on mahdollista, mutta on tosi kapeat tiet ja bussit ajaa varsin kovaa ja kun ne on vielä kuin Amerikan ylijäämäteitä, eli mutkikkaita ja mäkisiä. Itse en kyllä menisi pyörällä sille tielle,vaan autolla on paljon helpompi mennä moottoritietä pitkin.
Ranta viiva on kyllä leireilijöiden suosima nytkin viikonloppuna oli paljo asuntovaunuja ja asuntoautoja siellä pitkin rantaa ja muitakin auringon palvojia oli paljon. Nämä on vain etupäässä paikallisväestötä joko Las Palmasista tai manner Espanjasta tulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 17:00

Kaikkihan on mahdollista.
www.bugbog.com/european_coun...aries.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 17:00

En itse ole, mutta miksei olisi. Hyvä kunto, ehjä pyörä, runsaasti juotavaa ja paljon varovaisuuttaa. Eiköhän noilla eväillä siirry kohteesta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 19:38

Siellä pyörillään todella paljon edestakas, mutta touhu kyllä välillä huimaa, koska tiet ovat kapeita ja liikennekuri on mitä on.
Lanzarote on ensimmäinen saarista jossa on oikeat pitkät pyörätiet vain polkupyörille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 22:33

Olen pyöräillyt Hurghadasta El Gounaan ja takaisin. Enää en sille matkalle lähtisi. Pituus n. 55 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 00:25

Eikö siinä ole aika paljon merta välissä?

Lähteet:
kartta