Oikein paljon ONNEA kaikki napsun ÄIDIT !!!! Toivottavasti olette saaneet arvomukaisen kohtelun tänä aamuna?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 15:25

Kiitos, tosi ystävällistä kun muistetaa näin. Kyllä sain kahvia kun itse keitin. Lämpimän halauksen sain lapsilta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 12:56

Kiitos onnitteluista, ihan itse kahvini keitin, en malttanut odottaa, muuten päivä varmaan menee hyvin ja iloisella mielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:18

Kaikille Äideille Aurinkoista Äitienpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:36

Kiitos onnitteluista! Valmiin aamupalan sain kuohuviineineen ja kakkuineen. Ja tietysti lapsen omin pikku kätösin askarteleman kortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 14:22

Kiitos sulkis. On mukavaa kun vieraat toivottaa kun oma ei edes sitä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 14:43

Kiitos :) Lapsi toi kakkukahvit sänkyyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:39

kiitos sulkkis onnitteluista ja kyllä tämä päivä nyt ei ihan muista päivistä poikkea..suurestikkaan...iltasella lapset tulevat ja nyt pihalla puuhastelua....mutta kiva , jos joillekkin on juhlapäivä tämä päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:21

Monet kiitokset muistamisesta sulkis, kyllä olen saanut arvonmukaisen kohtelun varsinkin meitin 'ottopojalta´, joka toi kukkapuskan, ja kun tekstiviestil viel jälkikäteen kiitin, niin hän niin kaunnist, sano viestissään, jotta, 'kiva kun voi vähän jotenkin muistaa näistä vuosista teidän perheen kanssa´ + omilt pojilt kanssa, kävivät syömäs, ja mieskin oli 'raapustanut' oman korttinsa miul., et tippa tuli silmään täs kaikest, ei voi muuta sanoo... mie kun tämmönen tunneihminen kuitennii....

Lähteet:
kaunis ja mukava äitienpäivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:29

kiitos näin jälkikäteen. ihan kivat oli äitienpäivät. nuorin tyttöni oli tehnyt ihanan kortin minulle.