YLLÄPITO HERÄTYS ; SELVITTÄKÄÄ TÄÄ TURHA SOTKU !

Lisätty: 10.05.2009 - 12:22

Kaikki kilpailun säännöt noille ANONYYMEILLE !!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 17:37

Nyt en ole yhtään perillä mistä on kysymys. Mulle on yks lysti kuka voitti tai voittaa. Hän on onnellinen voittonsa kans.Täytyy lukea kait etusivu, että tietäisin mistä te nyt puhutta:)

Lisätty: 10.05.2009 - 17:41

No luin sen etusivun eikä siinä sen enempää. Turha jauhanta seis ja sillä siisti. Anonyymit tulkaa esille, ei kait tää nin kauheata ole.

Kysyjän kommentti

Näinhän tää on ,mutta sama jatkuu vain vieläkin, sillä suuria ei voida näköjään tehdä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 12:33

Oikeessa oot, mutta jotkut on aina kateellisia, eivät vaan kestä sitä, että jotakuta toista lykästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 12:43

Ei mun mielestä asia kuulu sen enempää meille kuin ylläpitäjillekään. Sais nuo anonyymit alkaa lukemaan noita sääntöjä ensin, ja sitten kysellä jos on jotain epäselvää vielä. Ja silloin voivat kysellä suoraan ylläpidolta eikä meiltä. Eihän me olla sääntöjä laadittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:23

Ei sille varmaan mitään voi jos joku anonyymi on niin tyhmä, emme me eikä ylläpito, mutta että kehtaa julki tuoda sen tyhmyytensä täällä ja kademielensä näyttää ,niin ei hänellä tosi elämässäkään hääviä ole. Minä voisin antaa pisteeni hänelle jos olonsa vaikka helpottuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:47

Enpä usko että kademielinen olisi joku anonyymeistä, vaan nimimerkillinen joka piiloutuu anonyymiyden taakse. Tai sitten joku vain provosoi.

" Kateus on vihainen tunne siitä, että toinen henkilö omistaa ja nauttii jostakin haluttavasta - kateellinen mielijohde merkitsee halua ottaa se pois tai pilata se. Lisäksi kateus ilmenee suhteessa vain yhteen henkilöön, siis tälläkertaa 900 €:n voittajaan. "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 14:35

Eihän tässä mitään sen kummempaa sotkua ole,
asia on kerrottu varsin selvästi kun vaan viitsii lukea säännöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:36

on pas kumma ,et vieläkin jaksavat jauhaa voittajasta ja ei se nyt vaikeaa ole , ottaa vaan etusivu ja lukee säännöt ym ja voittajatkin sinne on laitettu...ETUSIVULTA löytyy tietoa joka lähtöön...ja pitää itse kyl hiirenkaa vähän klikkail ja avata muitakin sivuja...joten sinne vain tutustuu...tämä tiedox tietämättömil..ei napsuväel...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:55

Mistä mahtaa olla kyse... en ymmärrä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 01:05

Olen samaa mieltä anonyymit esiin piiloistaan vastauksineen ja kysymyksineen! Jos on jotain mieltä pitää se myös rohkeasti esittää.