Onko napsulaisilla minkäänlaista matkakuumetta ?

Nyt pääsisi halvalla etelään, mutta raaskiiko Suomesta lähteä, kun täällä on juuri nyt niin kaunista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 12:29

Mulla on kauhea matkakuume,en vain tiedä mitä haluan;jonnekin aion suunnistaa ihan vain lohdutukseksi...syystä.Azorit alkoi viehättää,eikä lentomatkakaan ole mahdoton.Snorklailemaan haluaisin,mutta jos Thaimaa on ainoa paikka,se on liian kaukana.Raskiiko,kyllä aina viikoksi raskii!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 10:22

Ei ole matkakuumetta. Tämä aika vuodesta kun kaikki herää luonnossa henkiin, on niin ihmeellinen joka vuosi, ettei siihen kyllästy. Kesän mentyä saattaisi nousta kuume...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 10:33

Vain silloin on matkakuumetta kun tiedän sataprosenttisesti matkustavani johonkin. Ja nyt ei ole tiedossa mitään matkaa, niin olen täysin kuumeeton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:58

Minä en ole kuumeeton, mutta haluasin muuttaa Venäjälle, mutta sinne ei oo vielä tullut matkustettua sielä on ihana luonto niinkuin suomessaki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 12:35

matkakuume aina päällä, aina joku suunnitteilla. Raaskin kyllä lähteä, en oikein diggaa tätä ilmastoa muuten kuin helteillä, joita aivan liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:39

Krooninen tauti. Seuraava pidempi reissu vasta alkusyksystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:40

Matkakuume tauolla. Muuttopuuhat ja uuden pesän rakentelu niinkuin linnuillakin keväisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 14:43

Odotan kuun loppua ja reilun parin viikon mökkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 15:46

Matkakuumetta ei ole, seuraavaan lähtöön on vajaa viikko. Sitten kesäkuun alussa heti työmatka, ja ennen juhannusta seuraava, nekin voivat olla kivoja jos paikka on mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 17:09

Minulla ainakin hirveä matkakuume.. Yltyy vaan kun ilmat lämpenee...
Harmi sinänsä, eipä ole varaa tänä vuonna matkustella.
Pitää tyytyä suomen kesään...Ja suomen kesähän on kaunis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 20:31

Alkuvuoden matkaputki päättyi pari päivää sitten, kamala pettymys jos ennen syksyä tarvitsee passia .. hinnasta viis ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:27

ei ole tuttu tauti muutenkaan, ei nytkään, mennään sitten kun ollaan sillä päällä ja muutkin palikat kohdallaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 22:32

Kyllä mulla taitaa olla aina jonkulainen matkakuume päällä. Varsinkin, jos ei tarvitse itse kovin paljoa ajella autolla. Kerran vuodessa on lähes pakonomainen tarve päästä jonnekin, sitten matkan kohde ja pituus riippuu siitä minkäverran on euroja milloinkin käytettävissä. Jos ei ole ollenkaan niin sitten täytyy tyytyä lähimaastoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 13:16

eipäs tuota nyt ole oikein minkään näköistä, kun koko kesä on lomien suhteen vähän avoinna, mutta kyllä tuolla nelipyörä matkamökillä jonnekin päin huristellaan ...aina välillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:10

tulin muutama tunti sit pariisista mut siltikin on matkakuumetta.. onneksi 5vkon päästä amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 03:57

hih. oli suunnitelmissa ottaa äkkilähtö nyt keväällä... mutta tulikin niin kauniit ilmat <3 ja innostuin remonttihommiin sitten!