Oikein hyvää äitienpäivää ja oikein aurinkoista sunnuntaita tänne kaikille napsulaisille..mitenkäs se päivä nyt vietetään?

Lisätty: 10.05.2009 - 09:04

itse vähän petsailen kaiteita ja sitten oottelen kullannuppuja mummilaan....

Avainsanat: äitienpäivä sunnuntai aurinko hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 09:12

Hyvää äitienpäivää sinullekin!Lapset ja lastenlapset tulevat käymää,lue riehumaan ja sekoittamaan paikat.Mutta kiva tavata heitä.Kylläpä tuli upean aurinkoinen päivä.

Kysyjän kommentti

niin sekin päivä jo takana...ja hyvin meni ....niinkuin sinullakin uskoisin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:13

Kiitos. Samoin sinulle ja kaikille äideille, isoäideille sekä isoisoäideille.
Olkoon päivänne kullattu kauniilla muistolla tästä päivästä elämänne kirjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:45

Hyvää äitienpäivää myös sinulle.Tänään kokoonnumme veljeni luokse ja äitimme on siellä tietenkin pää stara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:47

Minä toivotan sinulle myös oikein hyvää äitienpäivää. Hieno päivä tulee, mummuilla käydään tänään ja lahjani istutan pihalle ja muutenkin siellä tänään touhuan niin kesällä saan kätteni töistä nauttia.Kaikille muille myös hyvää äitienpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:06

Oma äitini asuu Helsingissä, puhuin juuri hänen kanssaan puhelimessa, on 92 v. Aamun aloitin itsekseni vähän siivoilemalla ja järjestelemällä paikkoja. Sain juuri kaksi venäläistä kaviaaria sisältävää voileipää ja kupin teetä eteeni. Poika tulee perheensä ja äitienpäiväkakun kanssa käymään. Sitten taas vähän mummotellaan. Onnellista äitienpäivää kaikille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:17

Kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 11:00

iha hyvin vietetään aijomme käyvä ravintoloissa syömässä aikuisten parissa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 11:19

Hyvää Äitienpäivää kaikille Äideille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 12:36

Hyvää Åitienpäivää kaikille! Uimaan ja leffaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 12:39

Aurinkoista Äitienpäivää kaikille Napsulaisille!