miten saan varatun pojan?

Olen todella ihastunut poikaan mutta tämä on varattu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 22:42

Jos he ovat myös hyvin rakastuneita toisiinsa, niin minusta olisi parempi että katselisit vapaata miestä itsellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 22:44

Tyttö on sellainen että pyörittää montaa poikaa kerrallaan. Mutta on silti tämän yhden kanssa yhdessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:53

Olet kumpaa sukupuolta tahansa. Laita paremmaksi. Näytä mikä on sun vahvuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:09

Et minun mielestä oiken hyvin. Koeta onneasi. Aika vaikea juttu
mutta kyllä se jotenkin onnistuu kieroilta ihmisiltä mutta siitä taas ei
hyvää seuraa pitemällä ajalla.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:19

Toivottavasti et mitenkään.
On käsittämätöntä edes kannustaa tuollaiseen,
ajattele asia omalle kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:20

Minäkin kyllä kehoittaisin unohtamaan varatun pojan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 23:55

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja. Siispä tee se minkä parhaaksi näet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 00:11

Laitat varausnumero 2:n rintaan kiinni ja istut tuolille odottamaan vuoroasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 02:08

varsinkin anonyyminä... en viitsi edes jatkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 08:29

kyllä se poika antais sinulle vinkkiä , jos ois kiinostunut sinusta, joten katsele vapailtamarkkinoilta jotain uutta ja söpöä...voisitko luottaa siihen poikaan, jos alkaisit olemaan hänen kanssaan , ettetkös funtsais koko aikaa joskos tekee saman sinulle, kuin teki ja jätti sen exän, jos alatte oleen yhdes...minä en luottaisi ja luottamus on yksi yhdessä olon tukipylväistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:17

Ei ainakaan kannata mennä toisten välejä rikkomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:30

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon: unohda koko juttu. Parasta kaikille osapuolille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:07

Unohda nyt hyvän sään aikana....Ettet aiheuta mitään katastrofia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:15

Laita anonyymi viesti kännykkään, niinhän toimit nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:20

Hurmaa joku , niin siitä tulee varattu, jota muut houkuttelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 11:13

Yrität saahan sen millä keinoilla tahansa, jos se ei onnistu niin sano sille, että mulla ois sulla illalla asijaa voikko paikka tulla pizzeriaan, niin voit sillean saaha. En tiiä sen kummempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 19:17

Älä yritä videä toisen omaa. Etsi isellesi vapaa kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:15

Kokeilemalla. Jos poika jättää tytön vuoksesi ei hän hänen kanssaan tosissaan ollutkaan joten on parempi että mahdollisimman ajoissa tulee tytölle selville tämä asia.
en ymmärrä kun jotkuti hmiset haukkuvat niin kamalasti ihmisiä jotka sotkeutuvat varaittuihin, tosiasiassahan he tekevät vain palveluksen.
Näkee miten paljon se mies/nainen oikeasti rakastaa, välittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:34

Itsekkin oon joskus ihastunut varattuihin,mut oon vaa salaa ihaillu.Ei kannata mennä toisten parisuhdetta rikkomaan eikä sekaan hämmentämään,etenki ku kysees on vaa ihastus joka saattaa mennä hyvinki nopeesti ohi,ku löydät uuden pojan joho ihastut.Muista myös ottaa pojan tunteet huomioon,et ketä hän rakastaa,sinua vai sitä jonka kanssa on.Kumpa elämä oiski nii helppoa,et sais sen miehen jonka haluaa,mut ei se vaan mee nii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 22:37

Jos se poika on ihastunu kans sinuun, niin kyllä sen huomaa. Älä kuitenkaan rupea kenenkään välejä rikkomaan äläkä nolaamaan itteäs. Jos se poika on sulle tarkoitettu, niin kyllä se sieltä tulee, kun sinut huomaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 02:30

Et ehkä mitenkään, ja niin oiskin parempi. Kyllä niitä riittää vapaitakin hyvännäköisiä ja mukavia miehiä. Ei pidä mennä rakastuneen parin väliin.