Mielipiteitä kiitos? Onko ry rymytään yhdessä :-) www.kyttaajat.net/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 18:03

Ennen se (ry) kyllä oli "ryypätään yhdessä" , nykytilanteesta en tiedä kun tuo järjestötoiminta on jäänyt vähän vähäisemmälle.

Kerrostalokyttääjät taas on huumorinlaji, joka ei ihan kaikkiin pure .... (itselläni ei isompia ymmärtämisvaikeuksia vaikken aktiivi olekkaan)

Kysyjän kommentti

Raivataan,ryypätään rymytään yhdehdess. Olkoon muilla ok. ja kyttäiköö aikansa vaikka tosien asjiosita,mikäli omat ei oo HANSKASSA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 18:08

Luulisi, että järjestö on aika iso. Ehkä johtuu siitä, että tieto tästä ei ole kiirinyt kaikkien korviin. Omat kokemukset asuinpaikkakunnaltani ovat kyllä sellaiset, että muut tietävät paremmin asiasi kuin sinä itse. Sisään lämpiävä paikka ja savu tuppaa kirvelemään silmiä pahemmin kuin savusaunassa konsanaan. Valitettavasti minua ei saisi hevin jäseneksi: rymytään yhdessä ry:n :-)

Lähteet:
omakohtaiset kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:26

"Ylitarkka" tuossa ylempänä käytti juuri oikeaa ja täsmällistä ilmaisua; "Kerrostalokyttääjät taas on huumorinlaji, joka ei ihan kaikkiin pure"
Minä tykkäsin lueskella silloin tällöin tuota kyttääjät-sivua, esittelinpä sitä äidillenikin....kun hänen talossaan näitä kyttääjiä on...
Valitettavasti tuo kyttääjien kotisivu on jo muutama vuosi sitten "sammahtanut"

Lisätty: 09.05.2009 - 21:16

Sen verran vielä ehkä asiaa/sivua tuntemattomille, että tuolla "Kyttääjät"-sivulla nimenomaan pilkattin ja mollattiin niitä KYTTÄÄJIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:41

Joitain vuosia sitten tuosta tuli oikein ohjelmaa televisiosta - onneksi koko idea alkaa hiipumaan. Aika menee kyllä ihan omien asioiden hoidossa eikä aina riitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:28

Onneksi asun omakotitalossa rauhallisessa paikassa eikä tarvitse ketään kytätä, jos 8 autoa päivässä kadullamme kulkee niin se on jo ruuhkaa. Mutta jos kerrostalossa asuisin niin turhautuisin ja olisin kyttääjä, kiikari käytössäni ja joku pitäisi minulla myös olla että seinän läpi kuulisin, juomalasi. ja monta ovisilmää että miehenikin näkisi kuka portaikossa kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 20:08

Opiskeluaikoina asustelin vajaan vuoden Tampereella sellaisessa isohkossa kerrostalokolhoosissa. Oli se helppoa , ei tarvinnut yhtään huolehtia omista asioista, naapurit tiesi kaikki, senkus kävi kysäsemässä (ja jos ei käynnyt niin ne tuli kertomaan)

Sittemmin olen joutunut ihan itse painamaan mieleeni kotiintuloajat, -kunnon, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 20:31

kyllä nuo ovat ahdistavia talopoliisit , eli kyttääjät...tuolla toisella tiellä asuu yksi pahemman luoka kyylä, kun häneltä kysyttiin , miksi hän pitää koirian ihan tien vieressä jok ikisel räksyttämäs, niin hän siihen vastas , et ei voi tietää ketä tiellä kulkee milloinkin ellei koirat räksytä, joten näin hän tietää aina milloin ketäkin ajaa tai kävelee ohitse hänen talonsa...onneksi me asumme ihan tämän tiemme päässä ja täänne tulaan ei mennä ohitse, kun tie päättyy pihaamme, mutta kyllä tännekkin kyläläiset tulevat, mitä kummallisimmilla teko syillä...utelemaan..pieni pitäjä, niin täytyy kaiki ihmiset ja talot syynätä..en ymmärrä olenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:11

Minullakin Tampereella asuessa oli samanlaisia kokemuksia kuin Vähäviisaalla,
naapurit tiesi paremmin asiat kuin itse. Onkahan se Tamperelaisten rotuominaisuus.
Muualla asuessa en ole sellaiseen törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:11

No pannaan vähän lisää Tammerkosken vettä myllyyn. Minulla oli aikoinaan harjoittelupaikka siellä ja asustelin Kirkkokadulla vuokralla. Vuokraemäntä tuntui tietävän tasan tarkkaan jokaisen liikkeeni sen kuuden kuukauden aikana.

(kertoili niitä juttuja suurella antaumuksella ja rohkeasti värittäen kaikissa kulmakunnan kaupoissa)

yhtä hellää huolenpitoa ei ole sen koommin ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:39

Joillakin ihmisillä ei omassa elämässä tapahdu ilmeisesti mitään mielenkiintoista. Sellaiset puuttuu sitten toisten elämään ja juoruaa niistä ihan netinkin kautta. Otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:33

Onneksi minulla ei ole ongelmaa kyttääjistä,asun rivitalon päässä ja minulla on valtava puutarha suojana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:19

huoh, säälittävää tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 16:48

Kyllä tosta päivän naurut sai... Voi hyvänen aika! :'DD