Miten vietätte äitienpäivän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 18:10

Kiltisti kotona, ettei äiti vaan suutu.

Kysyjän kommentti

Olitpa kiltti ,et pahottnnu äidin mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 18:10

Aikuisten lasteni kanssa mummon eli äitini luokse sen Napsussa kysytyn schampanja ruusun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:16

No sinne Hämytlinaan äippää kattoon vanhainkotiin, sitte kotia ja kaipa sitä ruokaa sitten pitää tehä muille näin äiteinpäivän kunniaks ihka ite, näinkös sen äipänpäivän pitikin mennä vai kuis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:31

Muistelen äitiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:38

Reilun kolmesadan kilometrin päässä äidistä,
ei halua juhlia joten en myöskään tunge sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 19:22

En vietä äitienpäivää mitenkään. Oma äiti jo kuollut, niin ei ole kuin muistot jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:25

En mitenkään ihmeellisesti. Vietettiin sitä jo vähän etukäteen. Soitan äidille onnittelu puhelun! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:33

Minä istutan uuden riippuvan puuni, joka tänään haettiin Japanilais tyyliseen pihan nurkkaukseen, oli 34 vuotisen hääpäivä lahjani tänään ja monta multa ja kuorikate säkkiä varmaan äitienpäivä lahjani, mummoa ja isomummia käymme pikaisesti tervehtimässä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 20:03

ensin työt eli terassin kaiteita valttailen ja sitten vasta juhlitaan, kun iltapäivällä tulee tytär perheensä kanssa, syödään ja herkutellaan..oman äidin haudalle ruukkuruusun istutinkin jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2009 - 20:04

Ei ihmeemmin. Tänään olimme pojantyttären ja hänen perheensä kanssa erämessuilla ja sain tulomatkalla äitienpäivälahjan. Poikani tuskin muistaa. Viikolla sain heiltä postipaketin jonka huomenna aukaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:35

Kokoonnumme huomena veljeni luokse juhlimaan äitienpäivää,missä meidän äiti on pää stara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:09

Lapsoseni kanssa kotosalla :) Minun kuulemma pitää mennä takasin nukkumaan kun olen koiran lenkittänyt aamuvarhain,koska lapsi haluaa tuoda kakkukahvit minulle sänkyyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:42

Oman äitini onnittelin jo viime viikolla. Huomenna omat lapset sitten onnittelevat, kuka milloinkin. Varsin vapaamuotoista hauskanpitoa, kakkua, kahvia ja pullaa. Ruokaakin joku tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:34

Lapset ja lastenlapset tuleva,tuovat Valkovuokkoja ja pidetään hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:58

Käyn aamupäivällä omalla äidillä kahveella ja kakulla, iltapäivällä anopille syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:18

Äidin kanssa kahvittelemalla ja herkuttelemalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:17

olin pariisissa