mikä ohjelma mahdollistaa tavllisen kirjearkin kirjoittamisen, että voi sen tulostaa erillisellå kopiokoneella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 16:34

Minä käytän mikrosoft worksia sellaiseen ,kun en mikään neropatti näissä koneissa ole.

Lisätty: 09.05.2009 - 17:12

Tässä worksissa on monenlaisia kirjeenpohjia joihin voi kirjoittaa ja sen jälkeen tulostaa mihin kopiopaperiin tai valokuvapaperiin haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 16:55

Ihan normaali Mickrosoft Word, teksinkäsittelyohjelma. Tai sitten WordPad.

Lisätty: 09.05.2009 - 16:59

Vai tarkoitatko sitä, että sulla ei ole tulostinta lainkaan. Sitten en tiedä miten pitää menetellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:03

Et voi tietokoneessa käyttää millään ohjelmalla tavallista kirjepaperia.Käytä Wordia ja tulosta se
Tai kirjoita käsin ja sitten tulot sen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:18

Kirjeen voit kirjoitella millä tahansa tekstinkäsittelyohjelmalla (mikä sinulla sitten sattuukin olemaan käytössä) tulostamisen tekniikka sitten on kiinni siitä 'monistuskoneestasi' (ilmeisesti monitoimilaite. tavallinen kirjepaperi käy useimpiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:00

Voit kirjoittaa vaikka muistiolla/notepadilla.
Et tarvitse välttämättä mitään muuta ohjelmaa.
Sitten vaan tallennat, ettet menetä koko juttua ja tulostat.

Lisätty: 09.05.2009 - 18:06

Jaa että erillinen tulostin.
No lähetä se vaikka jollekkin kaverille sähköpostina tai sukulaiselle jolla on tulostin, ja hän postittaa sen puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:00

-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Tavallinen kirjearkki nähdäkseni täytyy kirjoittaa "remingtonilla" tai kynällä ja kiikuttaa kopiokoneelle tai scannerille joka on liitetty "ulostimeen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:37

Meni hetki aikaa kun mietin mitä kysymykselläsi tarkoitat? Jos ymmärsin oikein teet omalla tietokoneellasi siellä olevalla tekstinkäsittelyohjelmalla jonkun dokumentin ja haluat tulostuksen kopiokoneella tehtäväksi.

Yleisesti kopiokoneilla ei voi tulostaa mitään esim. cd:lle tallennettua dokumenttia, ellei siinä ole erillästä pc:tä yhdistettynä siihen tai että sitä ei ole yhdistetty verkkoon verkkotulostusta varten. Lisäksi pc:ssä pitää olla asennettuna ohjelma joka mahdollistaa ko.dokumentin tulostuksen. Lisäksi, jos käytät erikoisia fontteja myös ne pitää olla asennettuna pc:lle.