Mitä mieltä olette,onko jokaiselle olemas "se oikea" ? ootko kenties jo löytäny sellasen?

Yhteen aikaan uskoin siihe,mut empä oikeen enää.

Avainsanat: se oikea rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2009 - 17:41

Joillakin voi olla monta oikeata, joillakin yksi, joillakin ei ehkä yhtäkään. Kumppaniksi sopivia on jokaiselle maailmassa varmaan useitakin, se on sitten toinen juttu, kohtaavatko heidän tiensä, vai ei. Toisaalta, täydellisesti sinulle räätälöityä kumppania tuskin löydät, mutta voit löytää sellaisen, jonka kanssa arki sujuu, ja jonka kanssa jaksat elää yhdessä tätä elämää. Nykyään vaan monella on kriteerit aika korkealla, ja jos kaikki ei mene kohdalleen, niin ajatellaan heti, että se ei ainakaan ollut oikea. Oikean määritteleminen ei ole mitään helppoa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 15:54

33 vuotta sitten hänet löysin,enkä ikinä katunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:57

Löysin, sain ja menetin . Kuolema korjasi hänet liian varhain, 38-vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 15:57

mun muija vaan pettää mua:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:58

Tänään on 34 hääpäivä ja luulen että hän on se oikea minulle, en ihan äkkiä menisi vaihtamaankaan. Kyllä jokaiselle löytyy se oikea, minä uskon ainakin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:10

kyllä uskon , että sinäkin sen vielä kohtaat ja kyllä minulla on se oikea jo koht 30v..oltu yhdes...ja edelleen olen häneen rakastunut hirmuisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:22

Todennäköisesti niitä on iso joukko 'oikeita',
mutta kun yhden löytää niin ei kait se siitä enää vaihtamalla parane

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 16:53

Kuka löytää oikean, kuka ei. Se on tuurissansa, jos niin hyvin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:58

Vaikea sanoa - ehkä sellainen on olemassa, joku löytää ja joku ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:04

Uskon ja olen löytänyt 34-vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:04

Mielestäni (melkein jokaiselle) on olemassa "se siedettävä", jonka kanssa voi oppia elämään yhdessä siedettävää tai oikein hyvää elämää.
Oppimista ja sovittelua se vaatii, mutta toivottavasti ei - vain toisen osapuolen "nöyrtymistä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:20

Kaikille on olemassa mielestäni se oikea, voip käydä vain niin, ettei ehkä kohtaa oikeaan aikaan, tai sit 'kulkee onnensa ohi' niin sanotusti, jostain syystä, vaik ois kohdannukkin?
P.s. usko siirtää vaikka vuoria:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:32

Oikeata en tiedä, mutta minulla on sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:15

On vain vääriä - ajanmittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:22

Naapurin isäntä oli -60 luvulla Rauhan kanssa naimisissa. Rauha oli sellainen rempseä likka. Poltti holkki saimaata, vähän joskus pontikkaa sattoi hörpätä, pikä vartiset nokialaiset jalassa, sama koin syömä navettatakki ainakin 20 vuotta vanha aina päällä ja kielen käyttö sellaista, että raavastakin tukkijätkää hirvitti sen puheet. Isäntä sanoi minulle kymmenien vuosien yhteiselon jälkeen Rauhastaan lämpimiä sanoja: Nilsiän markkinoilta minä sen perk..... löysin! Niin, että rakkauvesta se hevonenkin potkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:30

KYLLÄ.Löysin hänet 26 vuotta sitten eikä syytä vaihtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:40

Varmasti sinäkin löydät ihmisen kehen rakastut,aika näyttää sen,onko se oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:13

Jaa-a..varmaankin jokaiselle on olemassa se oikea,se toinen puolisko.Itselläni se vaan on vielä löytymättä,mutta uskon ja toivon,että jonain päivänä hänet kohtaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 05:15

Tiedän erään joka on Väärän kanssa aviossa?!

Lähteet:
www2.hs.fi/extrat/kaupunki/k.../27_1.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 16:03

Onnekseni olen löytänyt sen oikean.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:20

Ei ole olemassa ainakaan vain yhtä ja oikeaa. On monia henkilöitä jotka klikkaavat juuri sinulle itsellesi.sitten on myös niitä jotka eivät kolahda, niin yksinkertaista se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:19

tuntuu ettei mulle ainakaan ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 12:25

noo 20v.
silloin pitää olla