Mitenkäs nyt suu pannaan formulafanit? :(

Kimi ja Heikki putosivat ensimmäisessä aika-ajossa...

Avainsanat: f1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 15:25

mutruun .....
en kyllä nähnyt noita, mutta pitänee sinun tietoasia uskoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 15:40

En ehtinyt minäkään katsoa. Mutta jotenkin aavisti, että näin voisi käydä. Ruotsin "puolesta" ei tarvitse enää jännittää, kun se ei ole loppuottelussa...huh..huh? No nyt ei tarvise katsoa enää F1:stä, Jääkiekon MM-Kisoja, Euroviisuja ja.......niin illalla tulee Avara Luonto ja Uutisvuoto paitsi se Jari lähtee kohta pois, niin ei jää kun se..... AL. Jotenkin tunttuu, että tartteeko tuota telkkaria olla ollenkaan, varsinkin kun se lupamaksu maksaa.

Lähteet:
TV ohjelmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 15:45

Kauden alusta asti formuloitten suhteen suu on ollut samassa asennossa koko ajan. Pojilla menee huonosti hamaan loppuun asti tällä kaudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 15:49

Ikävää,ettei kimillä ole kilpailukykyistä kalustoa.
Kimi on kyllä kiistatta paras kuski,jos olisi kunnon kalusto alla, mutta fiat on aina fiat ja miten sillä nyt kilpailet mersua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:53

Mitä ne formulat on,ikinä ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:14

niinpä niin ...eipäs tuota tarvine katsella , mutta kuunnella kylläkin, kun tuo isäntä niitä vahtaa...jaa mitäkös mieltä , no tuota :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:18

En menettänyt ekuakaan, kun ei arvaa sijoittaa epävarmoihin yrityksiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:18

Aika-ajot kattelin ja näin veikkasinkin, en pelannut supertriplassa kumpaakaan, vaan trullia, clockia, vetteliä ja alonsoo, mut eivät nyt aika-ajois ihan kolme parasta sit ollukkaa, tosin ei kaukanakaan, katotaan sit huomen varsinaisis ajois:) ei suu siis mutrul vaan:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:05

Mutrulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:05

Hymyyn, on aika naurettavaa välineurheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:15

=( NÄIN, ei hitsi vaikka seurasainkin harkka-ajoja niin enpä ois uskonut näin käyvän. Jos KImi tai Heikki ei voi voittaa mestaruutta niin toivon ja uskon että Sebastian Vetteli voi voittaa mestaruuden

Lähteet:
Mtv3:N sivut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:33

Heidän ongelmansa, suosittelen autokoulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 21:29

Panisin paljon ja pitkään poikittain. sillä ei mitään väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:21

Aivan sama, kisat jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:20

ei haittaa.. hamiltonin ois vaan pitänyt saada pisteitä