Yritin ladata Audacity-äänenkäsittelyohjelman. Mikä meni pieleen, kun tulinkin sivulle,josta lad. AVSAudioEditor-niminen.Se ei näy

Latasin siis em. ohjelman, mutta se ei näy käynnistä-valikon ohjelmaluettelosssa. Etsimällä löytyi polulta ...\omat kuvatiedostot\MP Navigator\. Ohjelmaa ei saa auki. Kaikki, mitä etukäteen luin Audacity-ohjelmasta, tuntui selkeältä ja helpolta, mutta miten saan itse ohjelman. Miksi nimi muuttui ja lataussivukin oli sekava: vasemmalla ja oikealla samanlaiset tiedot ja keskellä vielä kolmas latausmahdollisuus!?
Oletko käyttänyt ohjelmaa? Haluaisin nyt onnistua C-kasettien siirtämisessä CD-levyille.
Kiitän avusta etukäteen.

Avainsanat: audacity-ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 13:50

Tänne sivustollekko päädyit?
audacity.sourceforge.net/dow...ad/windows
ja sieltä tänne:
sourceforge.net/projects/audacity/

En ole käyttänyt audacityä vastaavaa tehdessäni ( c-kasetti CD:lle),

Täälläkin on ohjelma millä saa vinyylit ja c-ksetit:
www.nch.com.au/golden/index....3godvBLRcg

Muistaakseni vastasin taannoin sinulle kysymykseen, ja annoin jonkin linkkivinkin. Se ohjelma on toisella koneellani, jossa piuhat irti.
Kerron myöhemmin millä itse olen vastaavaa tehnyt, se oli helppo, ilmainen pikkuohjelma.

Lisätty: 09.05.2009 - 22:26

Täällä on trial-versio:
www.nch.com.au/wavepad/scree...shots.html
Vaikuttaa noin päällisin puolin hyvältä.
Myöhemmin sen voi ostaa jos pitää siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 15:58

Mahdollisuuksia, että ohjelma ei toimi tai et löydä käynnistystiedostoa on monia. Tässä muutamia vaihtoehtoja.

Oletko tarkistanut järjestelmävaatimukset. Tietokoneen tehot ja käytössä olevan muistin määrä.
Windows 95 ja NT eivät käy.

Jos sinulla on ongelmia lataamisessa, tai tarvitset Audacityn vanhemman version, kokeile vaihtoehtoisia latauslinkkejä.

Audacity 1.2.6 zip-tiedosto (3,0 Mt) - Jos et voi suorittaa asennusohjelmaa, koska olet tietokonelaboratoriossa tai muussa rajoitetussa ympäristössä, lataa ja pura tämä tiedosto asennusohjelman sijaan.
Kannattaisi ehkä imuroida tämä tiedosto johonkin oman koneesi kansioon ja purkaa se siellä.
Asennusohjelman suoritus ei ainakaan katkeaisi mahdolliseen nettiyhteyden katkeilemiseen, jota et itse edes välttämättä huomaa ( sekunnin murto osa riittää katkokseen ).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 16:22

Sain kyllä hyviä vastauksia kysyessäni ensimmäistä kertaa tähän liittyviä asioita. Toimiminen silloin juuttui siihen, että kielitaitoni erikoissanaston suhteen on huono ja tuntui vaikealta luottaa, että pystyisin sanakirjan kanssa selviytymään ja vähäksi aikaa jouduin keskittymään muihin aikaa vieviin haasteisiin. Siis rimakauhu yllätti. Nyt koin uuden innostuksen, kun huomasin laittaneeni suosikeihin PC-nurkka -sivun, joka kertoi suomenkielisestä ohjelmasta. Mistä lienen sen vinkin saanut, en muista. Palisanterin kysymä ensimmäinen linkki täsmäsi, toinen johti eri sivulle, mutta siellä oli samanlainen latauskohta. Nyt, kun menin uudelleen samaa polkua, toinen sivu oli taas vähän erilainen.

Miksikähän en voinut kirjautuneena vastata omaan kysymykseeni näin keskustelumielessä?
terv. Haavikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:36

Ohimennen kerron
Omaan kysymykseen ei voi vastata, mutta voit muokata ja lisätä siihen tietoa määrätyin aikarajoituksin. Katso alapuolella olevia:
Muokkaa
Lisää tietoja vastaukseesi - vai oliko näin myös Kysymyksen suhteen ?