Mitä herkkuja teette äitienpäiväksi??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 14:22

savuoihta pottui uudesta sadosta kera salaain ja kasvisten.. .. jäätelökakkua , sekä kahvia tai yleisön pyynnöstä lätäreitä ja hilloa + kermavahtoa...ei mitään ihmeellistä...

Kysyjän kommentti

Tuulee kyllä vesi kielelle,näistä sinun tarjoiluista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 12:35

Minunko niitä pitäisi tehdä, eikö lapseni niitä minulle tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 14:01

En tee mitään herkkuja. Samaa ruokaa syön kuin muulloinkin. Ja kahvileipiä en syö ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:22

En mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:44

Odotan, että minulle tehdään. Tyttäreni kertoikin vievänsä minut ja mummunsa ulos syömään. Ihana ajatus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:12

Aikoinaan yritin saada äidin syömään ulos ja olisin tarjonnut jotain todella hyvää, ei lähtenyt kertaakaan. Enää en edes yritä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:12

Ostan kaiken valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:33

'Pakko' laittaa huomen näit härän pihvei, kun mies tuon pötikön (2kg) sai ihka ilmaatteeks, tornaadoja, vai mitä ne ny oli (0100 100), siihen päälle valkosipulivoita, mielessäin oli kyl tuo yrttivoi, mut ei puodist löytyny:(, ja kermapottulat uunis, ja väriks/virkistykses pikkuporkkanoit (baby, juu nou) ja pötkyläherneit pakasteesta, ja uuniin patonkii, jonka unohin ostaa, noi voi nääs ja taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:37

pisarat eteen ja tee veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:16

Iik..ei vielä mitään tietoa.Lapsen synttärihässäkässä on mennyt tää päivä joten en edes kauppaan ole ehtinyt.Pitäsköhän mennä vaikka pizzalle? :)

Makeita herkkuja meinaan jäi tältä päivältä huomisellekin asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 10:10

Ei mitään. Tytär on aikuinen ja asuu ulkomailla. Ei meillä juhlita, mieheni meni iäkkään äitinsä luo
viikonlopuksi,laittaa siellä ruoan vanhemmilleen, pesee myös ikkunat. Niin on tehnyt jo
useana vuonna. Olisi n mennyt mukaan mutta tuli pieni tapaturma enkä rohkene istua autossa montaa tuntia.

Lisätty: 10.05.2009 - 10:11

Mielenkiintoisa ruokia näyttää ihmisillä olevan... osaa en ymmärrä lainkaan eli noita
pötkylöitä ja lätäreitä esimerkiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:21

Tein voileipäkakkua ja kahvit keittelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 04:15

mamma sai siskon kanssa leipomani suklaakakun, ja kyllä tykkäs! :)