Antakaa minulle ideoita puutarhaani.

Teen pientä nurkkausta rusokirsikan ympärille , Japanilais henkiseksi alueeksi, minulla on siinä pagodi lamppu, nurmikon laitoin pois ,tilalla on kuorikate, kiviä on ja vesielementti. Mutta mitä vielä, tilaa on , ei korkeaa.

Lisätty: 09.05.2009 - 10:18

Nyt vinkistä sain idean, laitan jonkun riippapuun jonka pidän matalana. Mitä vielä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 10:03

www.napsu.fi/matkailu/matkak...44--Suzhou

mitenkäs olis?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 09:29

Laitapa liuskekivistä ja pyöreistä harjusorakivistä asetelma, ikäänkuin vuo. Johonkin niiden keskelle voisit laittaa pienen vesielementin, siis pienen solisevan suihkualtaan tms. Sitten kääpiövuorimäntyjä, eivät roskaa. Liuskekiviä voit tilataa tehtaan myymälästä suoraan os. www.liuskemestarit.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:55

Laita vaikka sinne kukkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:03

ja tietekin sellaiset kevyet pöytä ja 2 tuiliryhmää, jotta voit istuskella ja nauttia siitä tilasta.....oiskos jokin kirsikkapuu sinne myöskin kiva....laitaan tai johonkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:57

Laittasisin kivipenkin;yksinkertaisen; istumista, ihailua ja mietiskelyä varten.Kukkina krysanteemia,jotain matalaa mallia,ehkä matalia niitä vuorimäntyjä tai muuta vihreää havupuuta.Tulppaania ja krookuksia keväällä nousevaksi.
Nurkkauksesi kuulostaa ihanalta vesielementin kanssa...

Lisätty: 09.05.2009 - 11:00

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-28--Kioto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 12:21

Jotakin matalaa havupuuta. Samoin kun city laittoi kevvyt pöytä ja tuolit. Saisit istua ja nautiskella aikaan-saanoksiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:17

Mulla on kesäpuutarha,joka on erotettu paviljongilla.Amppeleihin tulee kellolöynnöstä ja ruusupapua sekä köynnöskrassia.Keskellä paviljonkia on komea karjalan neito.Ulkopuolella on syreeneitä,juhannus-ja köynnösruusuja,sormustinkukkaa,liljoja ja joka vuosi istutan pari halloween-kurpitsaa,ne kukkivat komeasti ja syksyllä teen niistä koristeita.On puutarhassa paljon muutakin,mutta nämä ovat tärkeimmät+jälokärhöt.