Ovatko Kimin tatuoinnit sinusta hienoja?

www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...set?874870

Avainsanat: tatuoinnit iljettäviä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 05:08

No en nyt kehuisikaan, sillä minulle on pinttynyt sellainen ajatus tatuoinneista, ettei ne ole normaalin ihmisen juttuja ja olenkin pysynyt erossa niistä.
Kyllä on jopa pojallanikin sellaisia, mutta se onkin hänen asiansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 02:48

ovat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 07:19

En pidä tatuoinneista, en kenelläkään, sen paremmin kuin lävistyksistäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:55

Nuivaa suhtautumistani tatuointeihin ei muuta se, että ne on raapustettu Kimin nahkaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 10:06

En pidä tatuoinneista kenenkään iholla. Samoin on lävistysten laita. Ne vasta karseita ovat. Niiden rinnalla jopa tatuoinnit menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:09

en kans pidä noista aivan kaameet hyi...jos on otettava jokin kuva , niin mahdollisimman pieni ja niin ettei näkyis ainakaan ...itse on ottais mitään tatuointei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 10:16

Upeaa ihotaidetta.
Todella upeita, kuten hyvin tehdyt tatuoinnit y´leensäkkin.
Upeaa,että vuosisatoja kestänyt ihotaide on uudessa kukoisuksessa jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:16

Jos on pakko ottaa, niin hieman pienempi saisi olla. Yleensä vanhempana tuollaisia koko käden peittäviä raapustuksia katuu aina.
Mutta samaan hengenvetoon täytyy todeta että tämä on makuasia, erittäin monella kaveripiirissä on tatuointeja enkä ala niitäkään arvostelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:39

Makuasia, ajatelkaapa Hanttaa.
Jonkun pienen tatuoinnin voisin ottaa siroon nilkkaani, vaan en ole saanut aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:50

En tykkää,näköjään muodikkaita nämä suuret kuviot;usein asiakkailla(siis ovat pöydän takana),jos suuria tatskoja,joita on tietty näytettävä käärityjen hihojen alta,tulee mulle kumma reaktio ja ikäänkuin otan askeleen taaksepäin;miksi?
Yhden kerran;tunnustan; olen nähnyt kauniin tatskan,oli ital.taiteilijatyttö,tapasin kaukana Suomesta ja ne sopivat hänen iholleen.Hän oli itse suunnitellut maorilaiskuviot,ihailtavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 11:01

Kauniita ovat kauniit kuvat, ihollakin. Itselläni liihottelevat perhoset kaulalla ja olkapäällä ja olenpa pulleaan mahaani napakorunkin laittanut. Rumista kuvista en pidä, ihollakaan, vaikka olisi kellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:24

No aika perus settiä. Ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:38

Kyl nuo ihan hyvät on.Itselläniki on pien kuva olkavarres.Tietyst jos on kokonaa tatskojen peitos ni se menee jo yli.Lävistyksiä en osaa ajatella muualle ku korvii,mut ei kuitekaa korvanlehti täytee.Ei miul oo mitää tatuointeja vastaa.Seki on makuasia ja makuasioistaha ei voi kiistellä.Kuka tykkää mistäki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:21

Minusta tatuoinnit ovat typeriä,eikä Kimi ole poikkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:40

lapsellisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:17

Minusta ovat hienoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:23

Toinen ei, toinen on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 22:47

En välitä tatuoinneista. Kimistä en myöskään pidä, en tatuoinneilla enkä ilman. Hän on sellainen "kitisijä"!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:22

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 04:27

Ammattitaidolla tahdyt ja hyvin suunnitellut ja harkitut tatuoinnit ovat hienoja mutta kimin tatskat olivat jotenkin mauttomia, eivätkä yhtään omaperäisiä.