Kauniita unia napsulaisille! Minkälaisessa sängyssä nukutte ja kuka seurananne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 01:42

Jenkkituplassa useimmiten; seuraa en kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 01:24

Kiitos samoin!! Ei tässä tosin vielä ehdi nukkumaan, kun jäin katsomaan tuota nelosen elokuvaa.
Tämän yön nukun ihan yksin parisängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 03:20

Kiitos samoin!Isohkossa sängyssä ja ihan yksin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 05:11

Sitä samaa sinulle, mulla on sellainen leveä kahden maattava "tyyppi Bonnell" patja, vaikka en ole siihen niin kovin innostunutkaan, kunhan pääsee taas omaan sänkyyn loppukuusta ,niin voi olla että nukkuu paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 07:22

Omassa sängyssä , jousitettu minun ruholleni, 2 kissaa on jalkopäässä minua nukuttamassa ja sen jälkeen ne alkavat yö bailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:39

Hyvässä sängyssä nukun, vieressä on hieman häiriötekijöitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:59

King size double, niinkuin tavallisesti kotona ollessa, vieruskaverilta en nimeä kysellyt
(ei tarvinnut, on ollut niin pitkään sama) ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 10:05

Parisängyn toisella puoliskolla nukun, ja kissa nukkuu toisella. Joten molemmilla on tilaa ruhtinaallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:12

koivurunkoinen joistinpatjainen 160 lev. pituutta en muista ja 1 ukko ja 2 kattia, mut katit kyl lähtee äkäseen mun puolelta, kun unissani potkin niitä, olen niin levoton nukkuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:17

Leveä parisänky ja vieressä jatkettava Lego lastensänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 12:12

Joku Bonnel-tyyppinen patja,mahdollisimman tiukka,mustan leveän kehikon päällä,Lakanat on tärkeät,siis ei räikeitä kuvioita niin tulee leppoisat unet.Untuvapeiton alla ja vieressä
...no comments.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 12:40

Moottorisänky.
- Ylelliseen nukkumiseen ja sängyssä oleiluun. Täydelliseen rentoutumiseen tukevan mukava, muhkea säädettävä vuode. -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:25

Jenkkisängyssä, äijän perkeleen kanssa:) Usein myös kissa seuranamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:49

Kiitos samoin sinulle! Minä nukun 120 cm leveässä runkopatjasängyssä yksin. Seuranani on joskus Tikru-niminen pehmohauva mutta se tuppaa putoilemaan kun itse haluan viedä koko tilan, joten jätän sen usein lattialle uinumaan sovinnolla. Päivät se viettää sängyn päällä tai sohvan reunalla ulos katsellen tai askareitani seuraten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:54

Ihan yhdenhengen vuoteessa.Oon miettiny,et pitäs isompi ostaa,kisuli meinaa vallottaa koko jalkopään.Eli siis kissan kanssa nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:23

JJenkkisängyssä puolison kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:42

Erinomaisessa unien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:46

Parisänky, pari vuotta vanha, hyvä patja, ja käsien puutumisetkin loppu, kun ostin tuon höyhen/untuvatyynyn, jess... juu kait myö samas sängys viel nukutaan ukkoin kans:), sitä ei vaan ain huomaa kun jompsi kumpsi on untenmailla riemukkailla, ennen kuin toinen tulee potsloijaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:23

Rautasängyssä hyvien jousipatjojen päällä nukumme minä, mieheni ja kissa välillä keskellä,hyvin on nukuttanut,ainankin niinä öinä,kun on pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:24

tuommoinen iso parisänky ja viekussa avomies.Ainakin vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 10:36

Kiitos kyllä minä nukun mieheni kanssa parisängyssä joka on puuta mutta en ole kyllä selvittänyt mitä puuta. tumman ruskea on käytettynä ostettu. mutta tosi hyvä sänky. joku myi tilan puutteen takia sitä sit me ostimme sen meille kävi ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:26

tälläsessä normaalissa 120cm:ssä ihan yksin.. taino on mulla läppäri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 04:29

Yksin. Lattialla. Olen kyläilemässä, eikä ole edes unikaveria mukana ;C